Bu videoda Dalgalı adlı içerik üreticisi, AVM'den satın aldığı çeşitli markaların çocuk menülerini inceliyor ve bir çocuk da videoda yer alıyor.. Video, Dalgalı'nın McDonald's, Burger King, KFC, Keyfi ve Arbis gibi farklı restoranlardan çocuk menülerini satın alıp evde tadması ve değerlendirmesiyle başlıyor. Her menü için fiyat bilgisi veriyor, yemeklerin tadını değerlendiriyor ve menülerin yanında gelen oyuncakları gösteriyor. Daha sonra bu menüleri karşılaştırarak Burger King'in daha kalın burger ve baharatlı patates içerdiğini, McDonald's'ın farklı bir et kullandığını, Keyfi'nin en doyurucu olduğunu ve Arbis'in en ucuz olduğunu belirtiyor.. Videoda ayrıca çocuk menülerinin büyük menülere göre doyuruculuğu ve oyuncakların ilgi çekiciliği de değerlendiriliyor. Çocuğun yemek için sabırsızlanması da videoda gösteriliyor.
Bu video, çeşitli ürün ve hizmetleri tanıtan bir reklam formatındadır. Videoda Eti Çikolata, İçim Süzme Yoğurt, Otoplas ve KFC gibi farklı markaların reklamları yer almaktadır.. Video, farklı reklam bloklarından oluşmaktadır. İlk bölümde Eti Çikolata'nın mutluluğu temsil ettiği anlatılırken, ikinci bölümde İçim Süzme Yoğurt'un sofrada nasıl kullanılabileceği gösterilir. Üçüncü bölümde Otoplas'ın ekspertiz ve garanti hizmetleri tanıtılmakta, son bölümde ise KFC'nin Zinger Burger menüsü ve fiyat bilgisi paylaşılmaktadır.
Recipe requires 3 pounds chicken cut into 10 pieces. Spice blend includes 11 herbs and 1 tablespoon each of salt and pepper. Chicken should be marinated for 20-30 minutes on counter. Spice-flour mixture should be made separately from chicken
Bu video, Fatih Çilingir ve Tarık'ın sunduğu "Yemek Siparişi Nasıl Geldi?" adlı bir inceleme programıdır. İki arkadaş, KFC'nin ekstra menüsünü (33,99 TL) detaylı olarak inceliyor.. Videoda, Tarık'ın taş-kağıt-makas oynayarak seçtiği menü (Zinger burger, patates, acılı kanat, hot shot, özel sos, ıslak mendil ve selpak) inceleniyor. Siparişin 39 dakika içinde geldiği belirtiliyor ve menünün içeriği, fiyat politikası, servis kalitesi ve ürün kalitesi hakkında yorumlar yapılıyor.. Konuşmacı, menüyü on üzerinden yedi puan veriyor ve acılı burger, patatesin rengi ve boyutu gibi olumlu yönlerini, ancak kariberli burgerin acılı olması ve Coca-Cola'nın 50 milim az gelmesi gibi olumsuz yönlerini belirtiyor. Ayrıca KFC'nin kurucusu Harden'in hayat hikayesinden de bahsediliyor.
McDonald's leads with 37,000 restaurants worldwide, featuring iconic French fries. KFC operates over 20,000 outlets in 125 countries, selling Original Recipe Chicken. Pizza Hut's pepperoni pizza is most popular internationally. Wendy's Frosty remains top seller, selling 300 million annually. Burger King's Whopper sells millions of units worldwide
Copycat version of famous KFC coleslaw with sweet, tangy, creamy texture. Perfect for spring, summer, potlucks, BBQs, and weeknight dinners. Makes 4 servings, requires 3-4 hours refrigeration time
KFC is a global fast food chain with 22,621 locations in 150 countries. Founded by Colonel Harland Sanders in 1952 as Kentucky Fried Chicken. Currently operates as subsidiary of Yum! Brands, which owns Pizza Hut and Taco Bell
Bu videoda birkaç kişi, McDonald's, Burger King, Carl's Jr. ve KFC gibi popüler hamburger ve tavuk markalarının en ucuz ve en pahalı menülerini karşılaştırıyor.. Videoda her markanın en ucuz ve en pahalı menülerinin fiyatları, içerikleri ve tadı detaylı olarak inceleniyor. McDonald's'ın en ucuz menüsü 9 TL, Burger King'in en ucuz menüsü 12,75 TL, KFC'nin en ucuz menüsü 17,99 TL; en pahalı menüleri ise McDonald's'ın Double Western BBQ menüsü 39 TL, Burger King'in Double Quarter Pounder menüsü 26,99 TL ve KFC'nin Chicken File menüsü 38,99 TL.. Konuşmacılar menülerin fiyatlarını, içeriğini ve tadını değerlendirerek en beğendiklerini paylaşıyor ve McDonald's'ın en ucuz menüsünü, Burger King'in en pahalı menüsünü ve KFC'nin orta fiyatlı menüsünü tercih ettiklerini belirtiyor. Ayrıca menülerden bir parça kesilip tadılıyor ve fiyat-performans değerlendirmesi yapılıyor.
Bu video, bir yemek tarifi anlatımıdır. Sunucu, KFC çıtır tavuk tarifini adım adım göstermektedir.. Videoda KFC çıtır tavuk yapımı için gerekli malzemeler ve aşamalar detaylı olarak anlatılmaktadır. Önce sos hazırlanıp tavuk göğsü doğranıp sosla marinated edilir, ardından mısır gevreği bulanıp kızartılır. Tarif, tavuk göğsü, mısır gevreği, çeşitli baharatlar ve sıvı yağ kullanılarak hazırlanır. Sunucu, tarifin dışının çıtır, içinin yumuşak olduğunu vurgulayarak izleyicilere denemelerini tavsiye etmektedir.
Colonel Sanders founded KFC in 1930 by selling fried chicken in Corbin, Kentucky. Sanders developed unique pressure fryer and Original Recipe of 11 herbs. First franchise opened in Salt Lake County, Utah in 1952. Sanders sold company to John Y. Brown Jr. and Jack C. Massey in 1964
Over $110 billion spent annually on American fast food chains. Calculations based on total sales divided by total units. Rankings created by Twitter account @franchiseworf
Bu video, bir ailenin KFC'de yemek yeme deneyimini gösteren bir vlog formatındadır. Videoda bir anne, baba ve Lito adında bir çocuk yer almaktadır.. Videoda aile, KFC'ye gidip beş kişilik menü sipariş ediyor ve 25 Euro (yaklaşık 200 TL) ödüyor. Siparişlerini alıp arabada yemek yemeye karar veriyorlar ancak park yeri bulamıyorlar. Corona nedeniyle evde yemek yerine dışarıda yemek yeme alışkanlığı olan aile, sonunda bir çalılıkta yemek yemeye karar veriyor. Video, ailenin yemek yeme deneyimini ve park yeri arama çabalarını gösteriyor.
Bu video, Amerika'daki fast food restoranlarının durumunu anlatan bilgilendirici bir içeriktir.. Video, Amerika dışındaki bir numaralı fast food restoranının McDonald's olduğunu ve 19.000 restoranı olduğunu belirtiyor. KFC ve Subway'in de önemli rakipler olduğu anlatılıyor. Amerika'da ise Subway'in McDonald's'ın 14.000 restoranını 26.000 satış noktasıyla geride bıraktığı, ancak McDonald's'ın her restoranında beş kat daha fazla kar ettiği vurgulanıyor. Ayrıca McDonald's'ın 2012'de dünya üzerindeki ülkelerin yarısından daha fazlasının ekonomisini geçerek 34 milyar dolar kazandığı ve bu meblağ ile yaklaşık 900 tonluk gerçek altından bir dizi kemer inşa edilebileceği belirtiliyor.
Bu video, bir kişinin KFC'den satın aldığı mozaik pastayı incelediği bir yemek değerlendirme içeriğidir.. Videoda kişi, 24 TL'ye aldığı KFC mozaik pastasının tadını değerlendiriyor. Pastanın çok küçük olduğunu belirtiyor ancak yoğun çikolata tadını çok beğendiğini söylüyor. Ayrıca daha önce A101'den benzer bir pasta denediğini ancak o kadar iyi olmadığını, KFC'nin bu pastasının daha iyi olduğunu ifade ediyor. Video sonunda, KFC'de mozaik pasta artı kahve kampanyalarının 30 TL'ye yapılabileceğini belirtiyor.
Bu video, bir içerik üreticisinin izleyicilerin isteği üzerine çektiği, oyun hamuru kafası ve siyah burger içeren bir içerik. İçerik üreticisi, daha önce benzer bir video çektiğini ve izleyicilerin isteği üzerine bu videoyu çektiğini belirtiyor.. Videoda öncelikle oyun hamuru kafası gösteriliyor ve içerik üreticisi bu kafayı yiyor. Ardından KFC'den gelen siyah hamburger kutusunun açılışı ve içeriğinin incelenmesi yapılıyor. İçerik üreticisi, bu hamburgerin oyun hamuru olduğunu fark ediyor ve izleyicilere bu tür yemeklerin nasıl yendiğini anlatıyor. Video, içerik üreticisinin bu videoların psikolojisini bozduğunu belirtmesiyle sona eriyor.
Bu videoda Alpcan Sunaçoğlu, kuryelikle ilgili insanların kafasında olan soru işaretlerini gidermek amacıyla çeşitli kurye iş fırsatlarını ve kazanç bilgilerini paylaşıyor.. Video, Trendyol Go, FEU, Getir, Paket Taksi, ULAQ, Scotty, Gönder, Yemeksepeti Vale, Bana Bir, Ticket, McDonald's, KFC, Burger King, Dominos, Kebapçılar ve Back-Up Express gibi farklı kurye şirketlerinin çalışma koşulları, kazanç potansiyelleri ve çalışma saatleri hakkında detaylı bilgiler sunuyor. Her şirket için saatlik ücret, paket başı ücret, çalışma saatleri ve aylık brüt kazanç tahminleri paylaşılıyor. Ayrıca, kendi motor ve şahıs şirketiyle çalışmak isteyenler için gerekli şartlar da açıklanıyor.
Bu video, iki farklı içerikten oluşmaktadır. İlk bölümde bir kişi Facebook'ta en çok tercih edilen fast food markalarının menülerini karşılaştırırken, ikinci bölümde fındıkla ilgili bir içerik sunulmaktadır.. Videoda öncelikle Burger King, McDonald's, Popeyes ve KFC markalarının en ucuz ve en pahalı menülerinin tadımı ve değerlendirmesi yapılmaktadır. Her markanın menü fiyatları detaylı olarak gösterilmekte ve sonuç olarak en ucuz menüde Burger King, en pahalı menüde de Burger King kazanmaktadır. Video, fındıkın rahat durduğu görüntüsüyle sona ermektedir.
Bu videoda bir kişi ve arkadaşı Erdem, KFC'den sipariş ettikleri menüyü inceliyor. Siparişin gecikmesi ve paket içeriğinin durumu ele alınıyor.. Videoda KFC'den sipariş edilen "Extreme Menü" detaylı olarak inceleniyor. Siparişin 15:08'de verildiği ve 1 saat 2 dakika sonra geldiği belirtiliyor. İçerikte acılı Zinger burger, karabiberli ve mayonezli burger, ekstra peynir, beş parça hot shots, iki parça hot wings, acılı kanat, coleslaw salata, normal patates kızartması ve Coca-Cola bulunuyor. Paket içeriğinde peçetelerin buruşturulmuş olması, salatanın dağılmış olması, kutunun alt kısmının delik olması ve çatalın gelmemesi gibi sorunlar vurgulanıyor. Ayrıca sıcaklığın iyi olduğu ve tadın fena olmadığı belirtiliyor.