3ds Max'ten Maya'ya export yapmak için iki yöntem kullanılabilir: 1. FBX formatı kullanarak: 3ds Max'te export yapmadan önce, nesnelerin ve dokuların doğru şekilde ayarlandığından emin olun. "Dosya" menüsünden "Export" seçeneğini seçin ve "Export Selected" (sadece seçilen nesneleri export etmek için) veya "Export" (tüm sahneyi export etmek için) seçeneğini belirleyin. Dosya tipi olarak FBX'i (.fbx) seçin. Hedef klasörü seçin, dosyaya bir isim verin ve "Save" (kaydet) butonuna tıklayın. 2. OBJ formatı kullanarak: Maya'da yeni bir proje oluşturun veya mevcut bir projeyi açın. "Dosya" menüsünden "Import" (import et) seçeneğini seçin. Browzer'da FBX dosyasını bulun, seçin ve "Import" (import et) butonuna tıklayın. Bu yöntemler, bazı veri türlerinin (karmaşık malzemeler, partikül sistemleri vb.) transferinde sınırlamalara neden olabilir. Ayrıca, 3ds Max ve Maya arasındaki dosya dönüştürme işlemleri için PolyTrans|CAD+DCC gibi özel dönüştürme yazılımları da kullanılabilir.