• Buradasın

    3d max'ten maya'ya nasıl export yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    3ds Max'ten Maya'ya export yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. FBX Formatı Kullanarak:
      • 3ds Max'te export yapmadan önce, nesnelerin ve dokuların doğru şekilde ayarlandığından emin olun 2.
      • "Dosya" menüsünden "Export" seçeneğini seçin ve "Export Selected" (sadece seçilen nesneleri export etmek için) veya "Export" (tüm sahneyi export etmek için) seçeneğini belirleyin 2.
      • Dosya tipi olarak FBX'i (*.fbx) seçin 2.
      • Hedef klasörü seçin, dosyaya bir isim verin ve "Save" (kaydet) butonuna tıklayın 2.
    2. OBJ Formatı Kullanarak:
      • Maya'da yeni bir proje oluşturun veya mevcut bir projeyi açın 2.
      • "Dosya" menüsünden "Import" (import et) seçeneğini seçin 2.
      • Browzer'da FBX dosyasını bulun, seçin ve "Import" (import et) butonuna tıklayın 2.
    Bu yöntemler, bazı veri türlerinin (karmaşık malzemeler, partikül sistemleri vb.) transferinde sınırlamalara neden olabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    3D Max'te yapılan model Maya'da açılır mı?

    3D Max'te yapılan bir model, Maya'da açılabilir, ancak doğrudan değil, dönüştürülerek açılması gerekmektedir. Maya, .ma veya .mb dosya formatlarını kullanırken, 3D Max .max dosya formatını kullanır. Dönüşüm süreci şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. 3D Max'te modeli açın ve tüm nesnelerin ve dokuların hazır olduğundan emin olun. 2. "Dosya" menüsünden "Dışa Aktar" seçeneğini kullanarak modeli FBX veya OBJ formatında dışa aktarın. 3. Maya'yı açın ve yeni bir proje oluşturun veya mevcut bir projeyi yükleyin. 4. "Dosya" menüsünden "İçe Aktar" seçeneğini kullanarak .fbx veya .obj dosyasını içe aktarın. Ayrıca, MaxToMaya gibi üçüncü taraf eklentiler de 3D Max sahnelerini otomatik olarak Maya'ya aktarmak için kullanılabilir.