• Buradasın

    3d max'ten maya'ya nasıl export yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    3ds Max'ten Maya'ya export yapmak için iki yöntem kullanılabilir:
    1. FBX formatı kullanarak 4:
      • 3ds Max'te export yapmadan önce, nesnelerin ve dokuların doğru şekilde ayarlandığından emin olun 4.
      • "Dosya" menüsünden "Export" seçeneğini seçin ve "Export Selected" (sadece seçilen nesneleri export etmek için) veya "Export" (tüm sahneyi export etmek için) seçeneğini belirleyin 4.
      • Dosya tipi olarak FBX'i (.fbx) seçin 4.
      • Hedef klasörü seçin, dosyaya bir isim verin ve "Save" (kaydet) butonuna tıklayın 4.
    2. OBJ formatı kullanarak 4:
      • Maya'da yeni bir proje oluşturun veya mevcut bir projeyi açın 4.
      • "Dosya" menüsünden "Import" (import et) seçeneğini seçin 4.
      • Browzer'da FBX dosyasını bulun, seçin ve "Import" (import et) butonuna tıklayın 4.
    Bu yöntemler, bazı veri türlerinin (karmaşık malzemeler, partikül sistemleri vb.) transferinde sınırlamalara neden olabilir 4.
    Ayrıca, 3ds Max ve Maya arasındaki dosya dönüştürme işlemleri için PolyTrans|CAD+DCC gibi özel dönüştürme yazılımları da kullanılabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    3D Max'te yapılan model Maya'da açılır mı?

    Evet, 3D Max'te yapılan bir model Maya'da açılabilir, ancak bunun için modelin uyumlu bir formatta dışa aktarılması gereklidir. En yaygın kullanılan uyumlu formatlar: FBX. OBJ. 3D Max'te modeli FBX formatında dışa aktarmak için: 1. "Dosya" menüsünden "Dışa Aktar" seçeneğini seçin. 2. "Seçilileri Dışa Aktar" seçeneğini (sadece belirli nesneler dışa aktarılacaksa) veya tüm sahneyi dışa aktarmak için "Dışa Aktar" seçeneğini seçin. 3. Dosya türü listesinden FBX'i (.fbx) seçin. 4. Destinasyon klasörünü seçin, dosyaya bir ad verin ve "Kaydet"e tıklayın. Maya'da FBX dosyasını içe aktarmak için: 1. "Dosya" menüsünden "İçe Aktar" seçeneğini seçin. 2. İçe aktarma işlemi için dosyayı bulun ve seçin, ardından "İçe Aktar"a tıklayın. İçe aktarma sonrasında, bazı malzemelerin veya animasyonların düzgün aktarılamayabileceği göz önünde bulundurulmalıdır.