• Buradasın

    KamuKurumları

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    ÖSYM ve AYM aynı mı?

    Hayır, ÖSYM ve AYM aynı değildir. ÖSYM, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin kısaltmasıdır ve Türkiye'de yükseköğretim programlarına giriş sınavlarını düzenleyen bir kurumdur.

    3091 başvuru nasıl yapılır?

    3091 sayılı Kanun kapsamında başvuru yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Başvuru Sahibi: Taşınmaz malın zilyedi veya kanuni temsilcisi başvuru yapabilir. 2. Başvuru Yeri: Merkez ilçelerde valiliklere, diğer ilçelerde kaymakamlıklara başvuru yapılır. 3. Başvuru Şekli: Dilekçe, gayrimenkule ait tapu örneği ve vekil aracılığıyla başvuruluyor ise noter tasdikli vekaletname ile başvuru yapılır. 4. Başvuru Süresi: Tecavüz veya müdahalenin öğrenildiği tarihten itibaren 60 gün içinde başvuru yapılmalıdır. 5. Gerekli Belgeler: Dilekçede şikayetçi ve mütecavizin bilgileri, taşınmazın adresi, tecavüz veya müdahalenin tarihi gibi detaylar yer almalıdır. Örnek Dilekçe: Dilekçe örneği, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürlüğünden temin edilebilir. Başvuru sürecinde hukuki destek almak için bir gayrimenkul avukatına danışılması önerilir.

    Tahsilatı kim yapar?

    Tahsilat, genellikle şirketin muhasebe veya finans birimi tarafından yapılır. Ayrıca, tahsilat süreçlerini hızlandıran ve kolaylaştıran e-tahsilat sistemleri sunan aracı kuruluşlar da bulunmaktadır.

    Memurlar net iş başvurusu nasıl yapılır?

    Memurlara.net üzerinden iş başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Platforma üye olun. 2. İş ilanlarına başvurun. Ayrıca, memurlar.net üzerinden iş ilanlarına başvuruda bulunmak için esube.iskur.gov.tr adresi üzerinden de giriş yapılabilir. İş ilanlarına başvuru yaparken, ilanın başvuru şartlarını taşımak ve özgeçmiş bilgileriyle uyum sağlamak gereklidir. Daha fazla bilgi için memurlar.net ve turkiye.gov.tr gibi kaynakların ziyaret edilmesi önerilir.

    Mekansal planlamayı kim yapar?

    Mekânsal planlama, Türkiye'de Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı başta olmak üzere, belediyeler ve ilgili kamu kurumları tarafından yapılır. Ayrıca, planlama sürecinde kamu kurum ve kuruluşlarından veri, görüş ve öneriler de alınır.

    Kamu işe alım başvurusu nasıl yapılır?

    Kamu işe alım başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. e-Devlet veya Kariyer Kapısı'na giriş: e-Devlet şifresi veya mobil imza gibi kimlik doğrulama yöntemleriyle sisteme giriş yapılır. 2. İlanların incelenmesi: Kariyer Kapısı platformu üzerinden kamu kurum ve kuruluşlarının ilanları görüntülenir. 3. Başvuru şartlarının kontrolü: İlana başvuru yapabilmek için aranan meslek, öğrenim, sertifika ve diğer kişisel şartların sağlandığından emin olunur. 4. Başvuru formunun doldurulması: İlgili ilanın detayında yer alan başvuru taahhüt metni onaylanıp "başvur" butonuna tıklanarak başvuru tamamlanır. 5. Adres kontrolü: İlçe, il veya bölge düzeyinde açılmış ilanlara, başvuru yapılacak yerleşim yerinde ikamet ediliyor olması gerekir. Bazı kamu işe alım başvurularının yapıldığı platformlar: Kariyer Kapısı: isealimkariverkapisi.cbiko.gov.tr. İŞKUR: esube.iskur.gov.tr. Başvuru şartları ve süreçleri, ilanlara göre değişiklik gösterebilir.

    Tebliğ mazbata örneği nereden alınır?

    Tebliğ mazbata örneği, tebliğ tebellüğ belgesi düzenleyebilen kurumlardan temin edilebilir. Bu kurumlar arasında: Genel bütçeli kamu kurum ve kuruluşları; Özel bütçeli idareler; Sosyal güvenlik kurumları; Diğer kamu kurum ve kuruluşları (örneğin, üniversiteler, belediyeler) bulunur. Tebliğ tebellüğ belgesi, genellikle Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü (PTT) veya ilgili kurum ve kuruluşların memurları aracılığıyla temin edilebilir. Örnek bir tebliğ mazbata belgesi için nigde.meb.gov.tr sitesindeki ilgili kaynaklara başvurulabilir.

    Kamu sınavları hangi kurum tarafından yapılıyor?

    Kamu sınavları, Türkiye'de Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından düzenlenmektedir. ÖSYM, kamu kurum ve kuruluşlarına personel ataması yapmak amacıyla KPSS (Kamu Personel Seçme Sınavı) gibi sınavları yürütmektedir.

    Cumhurbaşkanlığı kariyer kapısı iş başvurusu ne zaman yapılacak?

    Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden yapılacak iş başvurularının ne zaman yapılacağına dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, bu platform üzerinden yapılan bazı başvuruların tarihleri şu şekildedir: Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı: Başvurular 15-30 Ekim 2024 tarihleri arasında kabul edilmiştir. Ulusal Staj Programı başvuruları: 23 Aralık 2024'te başlamış ve 28 Şubat 2025'e kadar devam edecektir. Başvuru tarihleri, başvurulacak pozisyon ve kuruma göre değişiklik gösterebilir. Güncel bilgiler için Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı'nın resmi web sitesi olan isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr ziyaret edilmelidir.
    A solemn Turkish government official in a formal suit reviews financial documents at a wooden desk in a well-lit Ankara office, with a Turkish flag and stacks of audit reports in the background.

    Kamu Gözetim Kurumu ne iş yapar?

    Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu (KGK), Türkiye'de denetim raporlarının doğru ve bağımsız olarak hazırlanmasını sağlamak, doğru, güvenilir ve karşılaştırılabilir finansal bilginin sunumunu temin etmek ve belirlenen büyük ölçekli şirketlerin denetimlerini gözetmek amacıyla kurulmuş bir düzenleyici ve denetleyici devlet kurumudur. KGK'nın bazı görevleri: Türkiye Muhasebe Standartları oluşturmak: Uluslararası standartlarla uyumlu finansal tablo standartlarını belirlemek. Denetim standartları oluşturmak: Bilgi sistemleri denetimi dahil, ulusal denetim standartlarını oluşturmak. Yetkilendirme ve gözetim: Bağımsız denetçiler ve denetim kuruluşlarının yetkilendirme şartlarını belirlemek, faaliyetlerini denetlemek. Uluslararası işbirliği: Yabancı ülkelerle işbirliği yapmak ve Türkiye'de denetim yapmasına yetki verilen yabancı denetim kuruluşlarını listelemek. Eğitim ve sınav: Bağımsız denetim yapacak meslek mensuplarına yönelik sınav, yetkilendirme ve tescil işlemleri yapmak.

    Ankbis nedir?

    ANKBİS, Ankara Bilişim Sistemleri'nin kısaltmasıdır ve iki farklı bağlamda kullanılabilir: 1. Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü: ANKBİS, öğretmenlerin norm fazlası atamaları gibi işlemlerde kullanılan bir modülün adıdır. 2. Ankara Büyükşehir Belediyesi: ANKBİS, Ankara Büyükşehir Belediyesi İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü'nün adıdır ve iş sağlığı ve güvenliği konularında danışmanlık, eğitim ve denetim hizmetleri sunar.

    Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü ne iş yapar?

    Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün bazı görevleri: Mahalli idarelerin iş ve işlemlerine dair mevzuatla verilen görev ve hizmetleri yapmak, takip etmek, sonuçlandırmak ve geliştirmek. Mahalli idare yatırım ve hizmetlerinin kalkınma planları ile yıllık programlara uygun şekilde yapılmasını gözetmek. Mahalli idarelerin geliştirilmesi amacıyla araştırmalar yapmak, istatistiki bilgileri toplamak, değerlendirmek ve yayımlamak. Mahalli idareler personelinin hizmet içi eğitimini planlamak ve uygulanmasını takip etmek. Mahalli idarelerin teşkilat, araç ve kadro standartlarını tespit etmek. Mahalli idare kontrolörlerinin çalışma programlarını düzenlemek ve uygulanmasını sağlamak. Bakan tarafından verilen diğer görevleri yapmak. Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü, 10.07.2018 tarih ve 30474 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 1 numaralı Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesinde kurulmuştur. 2018 yılından itibaren bu görev ve yetkiler, Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir.

    Kamudanhaber ve Kamu Manşet aynı mı?

    Hayır, Kamudanhaber ve Kamu Manşet aynı değildir. Kamu Manşet, 2015 yılında kurulmuş bir kamu haber sitesidir. Ayrıca, Kamudan Haber adında, kamu çalışanlarını ilgilendiren son dakika haberleri, memur atamaları, personel alımları ve tüm kamu kurumlarından en güncel duyuruları paylaşan bir site de bulunmaktadır.

    Kki neden yapılır?

    "KKİ" kısaltmasının farklı anlamları olabilir. Kırmızı Kurdele İstanbul (KKİ), HIV aktivizmi amacıyla kurulmuş bir dernektir. Kamu kurum ıskontosu (KKİ), ilaç firmalarının Sosyal Güvenlik Kurumu'na uyguladığı indirim oranlarını ifade eder.

    Uzaktan eğitim cibiko nedir?

    Uzaktan Eğitim Kapısı (UEK veya CBİKO), Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi (CBİKO) tarafından hazırlanan, kamu çalışanlarının bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmek amacıyla tasarlanmış yerli ve milli bir dijital eğitim platformudur. UEK'nin bazı özellikleri: Erişim: 4 milyondan fazla kamu çalışanı, e-Devlet ile platforma giriş yapabilir. Eğitim Yöntemleri: Video, sunu, canlı sınıf veya webinar yöntemleriyle eğitim imkanı sunar. Fırsat Eşitliği: Çalışan eğitiminde fırsat eşitliği sağlamayı hedefler. Ölçme ve Değerlendirme: Eğitimlerin takibini ve değerlendirilmesini sağlayan bir sistem içerir. Kullanım Alanları: Başta Cumhurbaşkanlığı teşkilatı olmak üzere, bakanlıklar, başkanlıklar, yerel yönetimler ve üniversiteler tarafından kullanılabilir.

    Dib personel girişi nasıl yapılır?

    Diyanet İşleri Başkanlığı (DİB) personeline giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. dibbys.diyanet.gov.tr adresine gidilir. 2. Kullanıcı adı BiP uygulaması üzerinden "Diyanet Parola Yenile" servisi ile alınır. 3. Giriş sayfasında kullanıcı adı ve şifre girilir. 4. Doğrulama kodu tamamlanır. Eğer daha önce bir kullanıcı değilseniz, DİBBYS sistemini kullanan bir kullanıcı üzerinden başvuru yapmanız gerekmektedir. Şifrenizi unuttuysanız, e-posta adresiniz üzerinden yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

    SSB'de kimler çalışır?

    SSB'de (Savunma Sanayii Başkanlığı) çalışan bazı personel unvanları: Savunma Sanayii Uzman Yardımcısı. Proje Mühendisi. Bilgi Yönetimi Uzmanı. Kalite-Test ve Sertifikasyon Uzmanı. Proje Asistanı ve Yönetici Asistanı. SSB'de çalışan personel, en az dört yıllık lisans eğitimi veren ilgili bölümlerden mezun olmalıdır. SSB'nin resmi web sitesi olan ssb.gov.tr üzerinden güncel personel alım ilanları ve başvuru koşulları takip edilebilir.

    Acro polisa hangi kuruma bağlı?

    ACRO (Criminal Records Office), Hampshire & Isle of Wight Constabulary'ye bağlı bir kurumdur. ACRO, İngiltere'de polis hizmetlerine destek sağlayarak, kamu koruması ve dünya çapında topluluk güvenliğini artırmak amacıyla suç kayıtlarını işlemektedir.
    A focused professional in a Turkish government office reviewing project documents, with a stack of files and a steaming cup of Turkish tea on the desk.

    Sözleşmeli personel ne iş yapar?

    Sözleşmeli personel, kamu kurum ve kuruluşlarında belirli süreli işlerde çalıştırılan ve işverenle yapılan yazılı bir sözleşme çerçevesinde görev alan kişilerdir. Sözleşmeli personelin yaptığı işler: Kalkınma planı, yıllık program ve iş programlarında yer alan önemli projelerin hazırlanması, gerçekleştirilmesi, işletilmesi ve işlerliği. Özel bir mesleki bilgiye ve ihtisasa ihtiyaç duyulan geçici işler. Sözleşmeli personel, aynı unvanda kadrolu çalışanlarla benzer sorumluluklar üstlenebilir.

    TOKİ'nin resmi hesabı hangisi?

    TOKİ'nin (Toplu Konut İdaresi Başkanlığı) resmi hesabı, www.toki.gov.tr adresindeki web sitesidir. Ayrıca, TOKİ'nin sosyal medya hesapları üzerinden de güncel duyurulara ulaşılabilir: Twitter: @TokiTcToki Instagram: @toki.gov.tr Facebook: toki.gov.tr.