Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşveren vekiline verilen belgeler şunlardır:
- Vekaletname: İşverenin vekil tayin ettiği kişiyi resmi olarak temsil edebilmesi için gereklidir 1.
- İmza Sirküleri: İşverenin ve vekilin imzalarını içeren, vekilin yetkilerini belgelemek adına sunulur 1.
- Kimlik Fotokopileri: İşveren ve vekilin kimlik bilgilerini doğrulamak için gereklidir 1.
- İmza Beyannamesi: İşveren vekilinin yetkilerini gösteren ve vekilin imzasını taşıyan belgedir 1.
Ayrıca, sosyal güvenlik mevzuatına göre işveren vekilinin atanması durumunda, SGK’ya kayıt ve belge ibraz etmek için noterden onaylı vekaletname ve imza sirküleri de verilmesi gerekmektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: