Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşveren vekiline verilen belgeler, atama sürecine ve görevlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Genel olarak işveren vekiline verilen belgeler şunlardır:
- Vekaletname 25. İşverenin vekil tayin ettiği kişiyi resmi olarak temsil edebilmesi için gereklidir 25.
- İmza sirküleri 2. Vekilin yetkilerini belgelemek adına sunulur 2.
- Kimlik fotokopileri 2. Vekilin yasal dayanağını oluşturur 2.
- İmza beyannamesi 2. Vekilin imzasını taşıyan ve resmi işlemlerde kullanılmak üzere gereklidir 2.
Ayrıca, işveren vekilinin iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerini yürütebilmesi için İSG-KATİP üzerinden yapılan kayıt ve onay belgeleri de gereklidir 15.
İşveren vekili atama sürecinde, iş müfettişliği ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'ndan izin alınması gerekebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: