• Buradasın

    Geçici görevlendirilen memurun görevi ne zaman biter?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Geçici görevlendirilen bir memurun görevi, geçici görevlendirme süresi bittiğinde sona erer 23.
    657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'na göre, geçici görevlendirme süresi bir yılda altı ayı geçemez 14. Ancak, yurtdışında görevlendirilen güvenlik görevlileri için bu süre en çok iki yıldır ve gerekli görülmesi halinde bir katına kadar uzatılabilir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Geçici görevlendirmede 6 ay sınırı var mı?

    Geçici görevlendirmede 6 ay sınırı vardır, ancak bu süre bazı koşullarda uzatılabilir. - Normal şartlarda geçici görevlendirme süresi bir yılda altı ayı geçemez. - Yurtdışı görevlendirmelerinde güvenlik görevlileri için bu süre en çok iki yıldır ve gerekli görülmesi halinde bir katına kadar uzatılabilir. - 375 sayılı KHK'nin ek 25. maddesi kapsamında yapılan görevlendirmelerde ise süre 6 ayı geçtiğinde personelin muvafakati de alınmalıdır.

    Geçici görevlendirilen memurun özlük hakları nasıl olur?

    Geçici görevlendirilen memurların özlük hakları, Kurumlar Arası Geçici Görevlendirme Yönetmeliği'ne göre şu şekilde belirlenir: 1. Mali ve Sosyal Haklar: Geçici görevlendirilen personel, kurumlarından aylıklı/ücretli veya aylıksız/ücretsiz izinli sayılır ve mali ve sosyal hak ve yardımlarını almaya devam eder. 2. Sigorta Primleri: Sosyal güvenlik primleri, kendi kurumlarındaki statüleri dikkate alınarak ödenir. 3. Terfi ve Emeklilik: Geçici görevlendirme süreleri, terfi ve emeklilik hesaplamalarında dikkate alınır ve terfileri başkaca bir işleme gerek kalmaksızın süresinde yapılır. 4. Özlük Dosyası: Geçici görevlendirmeye ilişkin form, ilgili personelin özlük dosyasında saklanır.

    Geçici iş görevlendirmesi hangi hallerde yapılır?

    Geçici iş görevlendirmesi aşağıdaki hallerde yapılabilir: 1. 7 ve daha yukarı bir dereceden göreve ilişkin boş bir kadronun bulunması. 2. Kurum içinden bu görevi yürütecek elemanın kısa sürede sağlanamaması. 3. Görevin, yetenekli ve iyi yetişmiş personele ihtiyaç gösteren işlerden olması. Ayrıca, 4857 sayılı İş Kanunu'nun 7. maddesine göre geçici iş görevlendirmesi şu durumlarda da mümkündür: - Doğum izni, askerlik gibi iş sözleşmesinin askıya alınmasını gerektiren hallerde. - Mevsimlik işler, ev hizmetleri. - İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili acil işler. - İşletmenin ortalama mal ve hizmet üretim kapasitesinin öngörülemeyen şekilde artması.

    Çkys'de geçici görevlendirme ne demek?

    ÇKYS'de geçici görevlendirme, personelin kurumlar arasında veya aynı kurum içinde farklı bir birime belirli bir süreyle gönderilmesi anlamına gelir. Bu süreç, Kurumlar Arası Geçici Görevlendirme Yönetmeliği çerçevesinde yürütülür ve geçici görevlendirilen personel, asıl kadrosunu koruyarak yeni görevinde mali ve sosyal hak ve yardımlarını almaya devam eder.

    Geçici görevlendirmede maaş kesilir mi?

    Geçici görevlendirmede personelin maaşı kesilmez, aksine personel geçici olarak görevlendirildiği kurumdan da aylıklı/ücretli izinli sayılır ve mali ve sosyal hak ve yardımlarını almaya devam eder.

    Devlet memurunun geçici görevlendirilmesi nasıl yapılır?

    Devlet memurunun geçici görevlendirilmesi, "Kurumlar Arası Geçici Görevlendirme Yönetmeliği"ne göre aşağıdaki adımlarla yapılır: 1. Görevlendirme Talebi: Geçici görevlendirmeyi yapmak isteyen kurum, geçici görevlendirme formunu doldurarak personelin kadro veya pozisyonunun bulunduğu kuruma gönderir. 2. Muvafakat: Personelin kadro veya pozisyonunun bulunduğu kurum, geçici görevlendirmeye muvafakat verirse, bu durum form üzerinde belirtilir. 3. Tebligat: Geçici görevlendirmeye ilişkin form, ilgili personele görevlendirme başlangıç tarihinden en az 5 gün önce tebliğ edilir. 4. Süre Uzatımı: Geçici görevlendirme süresi, gerekli hallerde uzatılabilir, ancak toplamda altı ayı geçen görevlendirmelerde personelin muvafakati alınmalıdır. 5. Onay: Geçici görevlendirmeler, bakanlıklarda bakan, diğer kurumlarda ise en üst yönetici tarafından onaylanır. Geçici görevlendirilen personel, kurumlarından aylıklı/ücretli veya aylıksız/ücretsiz izinli sayılır ve mali ve sosyal hak ve yardımlarını almaya devam eder.

    Geçici görevlendirme kaç gün olur kamu işçisi?

    Kamu işçilerinde geçici görevlendirme süresi, kurum içi görevlendirmelerde en fazla 6 ay olarak belirlenmiştir.