Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurul, bir işi yapmak, yönetmek ve o işle ilgilenmekle veya bir kurumu temsil etmekle görevli topluluktur 2.
Yönetim kurulunun bazı görevleri:
- Şirketin hedeflerini belirlemek ve stratejilere karar vermek 14.
- Risk yönetimi yapmak ve üst yönetim değerlendirmeleri gerçekleştirmek 1.
- Üst düzey yöneticilerin işe alımını gerçekleştirmek 1.
- Birleşme, satın alma veya varlık elden çıkarma gibi kararları yönetmek 1.
- Marka kimliğini oluşturmak ve sürdürmek 1.
Genel kurulun bazı görevleri:
- Şirket esas sözleşmesini değiştirmek 34.
- Yönetim kurulu üyelerini seçmek veya görevden almak 34.
- Denetçi seçimi yapmak 3.
- Şirket varlığının önemli bir kısmını satmak 3.
- Şirketi feshetmek 34.
İcra kurulunun bazı görevleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: