Direct'le ilgili haberler

Direct'te verimlilik: anahtar sözcük grupları nasıl etkili kullanılır

Etkili reklam doğru sözcük gruplarıyla başlar. Tüm seçim ayrıntılarına baştan itibaren hakim olmak zor olabilir. Böylece kampanyalardaki bazı sözcük grupları reklam metinlerine uygun olmayabilir, sorgularda az kullanılabilir ve aslında farklı bir arayışta olan ziyaretçi kitlesi gelebilir.

Belli bir sözcük grubunun reklamınıza ne kadar uygun olduğunu anlamak için ipuçları çok işe yarar. Bunun gibi ipuçlarını arayüz, Commander ve Direct API'de test etmeye başladık: aramada aktif olan her sözcük grubunuz artık verimlilik özelliğine sahip.

Verimlilik, oluşturulan reklamlara göre sözcük grubunu nitelendirir. Böylece sözcük grubunuzun tam kapasiteyle çalışıp çalışmadığını veya sözcük grubunuzu daha çok geliştirmeniz gerektiğini öğrenebilirsiniz.

Sözcük grubu için büyüme noktalarını sistem önerir:

Fiyat hesaplanırken ve gösterilecek reklam seçilirken verimlilik baz alınmaz. Sistem önerilerini takip ederek sözcük gruplarınızın potensiyelini arttırabilir ve reklam kampanyalarınızın sonuçlarını iyileştirebilirsiniz.

Verimlilik hakkında ayrıntılı bilgiye Yardım bölümünden ulaşabilirsiniz.