ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Haberler
Sadece ulaşılan hedefler için ödemeler açık betada
27 temmuz 2020

Hepimizin içinde bulunduğumuz zorlu ekonomik durumda mevcut reklam bütçesini etkili bir şekilde kullanmak çok önemli. Bu nedenle harcamaları özelikle önemli hedeflere yönelten yeni "Dönüşümler için Ödeme" ayarının beta testini başlatıyoruz. Bu yeni özelliği ilk siz deneyip sonuçlarını bizimle paylaşabilirsiniz.


Açık test

Çoğu müşterinin hesap özeti arayüzüne yeni eklenen "Dönüşümler için Ödeme" zaman içinde diğer müşteriler için kademeli olarak kullanıma sunulmak üzere.  Yeni ayara "Dönüşüm Optimizasyonu" stratejisi üzerinden erişebilirsiniz. Teste katılmak isteyen reklam verenler yorum alanına “CPA testine katılmak istiyorum” notunu yazarak teste katılım başvurusu gönderebilirler.

"Dönüşümler için Ödeme" ayarı nasıl çalışır?

Yeni ödeme modelinin amacı istediğiniz dönüşüm hacmini size sağlamaktır. Ödemeler gerçekleşen dönüşümler için yapılır. Bu şekilde tüm bakiyeyi belirli hedeflere ulaşılmaya harcayarak reklam bütçenizi daha uygun kullanırsınız.

İstenilen dönüşüm fiyatı reklam veren tarafından belirlenir. Belirtebileceğiniz maksimum dönüşüm fiyatı 495 TL'dir.

Dönüşümler için ödemeyi sepete ürün ekleme, form doldurma gibi istediğiniz türde hedefe uygulayabilirsiniz. Her kampanya için tek bir hedef seçilmelidir.

Beta testi çerçevesinde dönüşümleri ödemek için, haftalık bütçenin 20 dönüşüm almaya yeterli olması gerekir. Algoritma belirtilen fiyata göre daha az dönüşüm bulursa bütçe sonuna kadar harcanmaz ve reklam veren sadece gerçekleşen dönüşümler için ödeme yapar.

Teste katılmak için ayrıca bir hafta içinde Yandex.Metrica sayacının belirtilen hedefle ilgili en az 10 dönüşüm saptaması gerekir. 

Kampanya sonuçlarını takip etmek için Rapor Sihirbazı'nı kullanın. Analiz için 3 anahtar sütun gerekir:

  • "Hedef fiyatı": Ayarlarda belirttiğiniz fiyat,
  • "Dönüşümler": An itibarıyla dönüşüm sayısı,
  • "Toplam harcama": Hedef fiyatının dönüşüm sayısıyla çarpımıdır.

Dönüşümler için ödeme nasıl çalıştırılır?

"Dönüşümler için ödeme" metin grafik reklamlar, dinamik reklamlar ve akıllı banner'lar gibi tüm ana kampanya türleri için çalıştırılabilir (kampanya tamamı için dönüşüm fiyatının belirtilmesi koşuluyla).

Çalıştırmak için "Dönüşüm Optimizasyonu" otomatik stratejisini - "Ortalama Dönüşüm Fiyatı" sekmesini seçin.

Strateji parametrelerinde "Dönüşümler için ödeme" butonunu aktif konuma getirin ve şunları belirtin:

  • Yandex.Metrica hedefini, 
  • Dönüşüm fiyatını, 
  • Haftalık bütçe limitini.

"Dönüşümler için ödeme"yi sadece Yandex.Direct arayüzünde açıp kapatabilirsiniz. İleride strateji ayarlarını API veya Direct.Commander aracılığıyla da düzenleyebileceksiniz.

“Dönüşümler için Ödeme”yi dene

Tüm reklam verenler için açık olan sonucu maksimuma çıkarmayı sağlayan 2 stratejiyi hatırlayalım.

  • "Verimlilik Optimizasyonu" stratejisi, Verimlilik katsayısına göre belirlediğiniz kârlılığı baz alarak daha fazla dönüşüm elde etmenize yardımcı olur.
  • "Dönüşüm Optimizasyonu": Bu strateji, istenilen dönüşüm ve tıklama fiyatını baz alarak hedefe ulaşma sayısını maksimuma çıkarır. Bu durumda minimum bütçe tutarı 17 TL'dir.

#Yandex.Direct

Pratikte uygulayın

Yandex.Direct'e git

Yandex Ad Tech Newsletter bültenine abone olun (İngilizce)

 E-posta adresi yanlış
 
Koşullar
"Reklam verme" hakkındaki Federal Yasa'nın 18. Maddesi'nin 1. Bölümü kapsamında, "YANDEX" LLC'den, ona bağlı şirketlerden ve "YANDEX" LLC adına yetkili tüm kuruluş veya kişilerden reklam mesajları almayı ve bu reklam mesajlarını aldığım servis özelliğini kullanarak mesaj almaktan istediğim zaman vazgeçmeyi kabul ediyorum.
Teşekkürler!

E-posta hesabınızı kontrol edin.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları
© 2004–2022  YANDEX LLC