Reklam yayınlanırken zaten çalışmakta olan kampanyanın ayarlarını düzenlemeniz gerekebilir. Bugüne kadar otomatik stratejilere göre çalışan medya kampanyaları için bunu yapmak gerektiğinde stratejiyi yeniden ayarlayıp tüm ilgili parametreleri baştan belirtmek gerekiyordu.
Yapılan düzeltmelerle bütçe tutarını, CPM değerini ve stratejinin çalışma süresini reklam yayınlamayı iptal etmeden hemen düzenleyebilirsiniz. Böylece, parametreler değişirken yayınlama dönemi içinde harcanacak tutarların yeniden hesaplanmasına gerek kalmayacağı için bütçenizi planlamanız da daha kolay olacaktır. Zaman kazandıran yeni sistem sayesinde reklam verenler, kampanyaları hızlı ve kolay düzenleyerek yayınlama süresi için ayarlanmış bütçeye sadık kalabilirler.
Yapacağınız değişiklikler 24 saat içinde geçerlilik kazanır. Önemli bir nokta var: Yeni ayarlar, bütçenin belirtilen teklif değeriyle belirtilen dönem boyunca stratejinin çalışması için yeterli olacak şekilde yapılmalıdır. Yandex.Direct, yapılan yeni ayarları her ihtimale karşı kontrol eder ve herhangi biri yanlış olduğunda sizi uyarır.
Verilerimize göre Yandex.Direct kampanyalarında medya reklamları kullanan reklam verenlerin %70'inden fazlası, biri Tekrarlanan gösterim fiyatının düşürülmesi stratejisi çerçevesinde maksimum kapsam ve diğeri Minimum fiyata maksimum gösterim olmak üzere, otomatik stratejiler kullanmayı tercih ediyor.
Manuel stratejiden otomatik stratejiye istediğiniz zaman geçebilirsiniz. Amaçlarınıza en uygun çözüm sağlayacak stratejiyi seçin ve geri bildiriminizi yorumlarda bizimle paylaşmayı unutmayın!