ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Haberler
Akıllı telefon kullanıcılarını hedefleme
3 mart 2020

Yandex.Direct'teki içerik bazlı kampanyalarda, hedeflenmiş mobil trafik satın alımları için artık daha esnek düzenlemeler yapmak mümkün.


Masaüstü bilgisayarlarda gösterime gerek olmadan, mobil uygulamaları veya özel teklifleri tanıtabilirsiniz. Kampanyalarda ayrıca, iOS ve Android tabanlı akıllı telefonların hedef kitlelerini ayırabilir ve onlara özel teklifler gösterebilirsiniz.

Birçok reklam veren, mobil cihaz uygulamalarına verilen bağlantıları açılış sayfası olarak kullanıyor; üstelik bunu sadece özel reklam kampanyası türü için de yapmıyor.

Artık hangi gösterim formatını seçerseniz seçin, uygulamalar için hedef kitle belirlemek daha kolay olacak.

Örneğin, hem mobil hem de masaüstünden yapılan aramalarda cihazlar arası gösterim sayesinde ürünleriniz hakkında müşterilere bilgi verebilirsiniz; mobil uygulamayı ise yalnızca akıllı telefona sahip olan müşteriler indirebilir.

Bu özellik nasıl çalışıyor?

Cihaz türü ve işletim sistemine göre düzenlemeleri şu aralıklarda ayarlayabilirsiniz:

  • Android: -%100 ile +%1200 arasında
  • iOS: -%100 ile +%1200 arasında
  • Masaüstü: -%100 ile +%300 arasında

Dilerseniz, mobil işletim sistemlerinden herhangi biri için (iOS veya Android) bu indirme seçeneğini devre dışı bırakabilirsiniz.  Bu şekilde, mobil uygulaması henüz bulunmayan mobil işletim sistemi kullanıcıları ile masaüstü kullanıcıları, mobil uygulamayı indirmeye yönlendirilmez. Tüm akıllı telefonlar için yapılan düzenlemeler -%50 ile +1200 arasında değişir. Eski ve yeni Yandex.Direct arayüzlerinde daha esnek düzenlemeler şu anda kullanılabilir durumdadır.

Mobil trafik için neden ayrı ayrı kampanyalar düzenlemeli?

Deneyimler gösteriyor ki akıllı telefonlar için ayrı teklifler oluşturan ve bu tür cihazlardaki satın alımları daha iyi yöneten reklam verenlerin kampanyaları daha etkili oluyor.

Bir reklam verenimizin öncesi ve sonrası:

Buna veriler ışığında, mobil cihaz kullanıcıları için ayrı kampanya oluşturulması birçok firma açısından daha mantıklı gözüküyor. Yandex olarak ileride, farklı cihazlarda daha etkili olabilecek ayar kombinasyonları ve hedefleme kombinasyonları üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.

İçerik bazlı kampanyalarda farklı trafik türlerinin yönetimi hakkında ayrıntılı bilgiyi Yardım ve API belgeleri bölümünde bulabilirsiniz.


#Yandex.Direct

Arayüzde nasıl çalıştığına göz atın

Yandex.Direct'e git

Yandex Ad Tech Newsletter bültenine abone olun (İngilizce)

 E-posta adresi yanlış
 
Koşullar
"Reklam verme" hakkındaki Federal Yasa'nın 18. Maddesi'nin 1. Bölümü kapsamında, "YANDEX" LLC'den, ona bağlı şirketlerden ve "YANDEX" LLC adına yetkili tüm kuruluş veya kişilerden reklam mesajları almayı ve bu reklam mesajlarını aldığım servis özelliğini kullanarak mesaj almaktan istediğim zaman vazgeçmeyi kabul ediyorum.
Teşekkürler!

E-posta hesabınızı kontrol edin.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları
© 2004–2025  YANDEX LLC