Yandex.Direct'in gelişim stratejisi; reklam verenlere, reklam kampanyalarını yönetmeleri için kullanışlı ve etkili bir araç sağlamak olarak tanımlanabilir. Bu, bir yandan rutin işlerde zamandan tasarruf edip kaliteli sonuç elde etmenizi sağlayan otomatikleştirilmiş algoritmalar yardımıyla üzerinizden büyük bir yük alır. Öte yandan ise, istatistiklerdeki verileri inceleyip, kendi deneyimlerini işin içine katmayı önemli gören kullanıcıların, reklam kampanyalarında ince ayar yapmasına olanak verir. Bu kullanıcılara özel olarak, site ayarlarının eski yöntemle yapılmasına olanak veren ayarları geri getiriyoruz.
Yandex Reklam Ağı'nda reklam gösterimine hazır hazırlanılacağı ve optimum şekilde nasıl reklam satın alınacağı konusunda ayrıntılı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz.
İstenilen fiyata, hedef trafiği kaybetmeden maksimum dönüşüm nasıl satın alınır
1. Rutin işlerde zaman kaybetmemek için alımları otomatikleştirin
Ayarlanan dönüşüm optimizasyonu stratejisi sayesinde, reklamların gösterildiği sitelerin listesini düzenli olarak kontrol etmeniz gerekmez. Yandex.Direct algoritmaları, gösterim pozisyonlarının kampanya hedeflerine ulaşmasını ve etkili olmayan sitelerin otomatik olarak ayıklanmasını sağlar. Dönüşüm başına ödeme modeline geçtiğinizde sadece hedef eylemler için ödeme yapabilirsiniz.
2. Tıklamaları ve dönüşümleri alışılan seviyede bırakmak için yasaklı siteler listesinden siteleri silin.
Kampanyalarınızın mevcut ayarlarında hâlen Yandex siteleri varsa 10 Şubat'tan itibaren bunların gösterimleri durdurulur. Her kampanyanın ayrı ayrı manuel olarak düzeltilmesinden kaçınmak için, arayüzde, Yandex sitelerinin yasaklılar listesinden kaldırılabileceği ve kampanyaların çalışma biçimini değiştirmeden bırakmanıza olanak sağlayan özel bir pencere bulunur.
3. İstatistikleri önceden kontrol edin ve siteleri manuel olarak yönetmek için yasaklı sitelerin listesini güncelleyin
Dönüşüm göstergelerini (hedef eylem sayısı, ortalama maliyet, düşüşler ve artışlar, yatırım getirisi) analiz ederek siteleri doğrudan site raporundan engelleyebilirsiniz. "Siteye göre" raporunda "İstatistikler" sayfasında siteleri seçin ve açılan "İşlem" listesinde istediklerinizi engelleyin. Bu tür istatistikler genellikle ağlarda 3-4 haftalık aktif gösterimden sonra ancak toplanır. Her kampanya benzersizdir; site kalitesi analizi yaparken, hedef kitleyi ve değerli dönüşümleri kaçırmamak için sadece güvenilir verileri dikkate alın.
Her türlü sorunuz için bize yazın veya bizi arayın. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız. Yandex.Direct geri bildirimleriniz ile gelişir.