• Buradasın

    Performans Değerlendirme

    Özetteki ilgi çekici içerikler

    • Alternatif Ölçme Değerlendirme Kılavuzu

      Kılavuz, öğretmenlerin alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerini öğrenmelerini sağlamayı amaçlamaktadır. Proje, Türkiye ve Romanya'da 2012-2014 yılları arasında gerçekleştirilmiştir. 180 öğretmen (her şehirde 90 öğretmen) projeye dahil edilmiştir

      • erzurum.meb.gov.tr
    • Performans Yönetimi Dersi: Önemi ve Özellikleri

      Bu video, bir eğitim dersi formatında performans yönetimi konusunu anlatan bir içeriktir. Konuşmacı, performans yönetimi ders kitabının birinci ünitesinde yer alan "Performans Yönetiminin Önemi ve Özellikleri" bölümünü ele almaktadır.. Video, performans yönetiminin temel kavramlarını, farklı boyutlarını ve önemini açıklamaktadır. İçerikte performans yönetiminin gelişim süreci, performans değerleme, performans geliştirme ve performans yönetimi arasındaki farklar anlatılmaktadır. Ayrıca performans yönetiminin işletmeler ve çalışanlar için sağladığı yararlar ve bu sistemin üç farklı boyutu (performans değerlemeye yönelik, performans geliştirmeye yönelik ve performans yönetimine yönelik amaçlar) detaylı olarak açıklanmaktadır.

      • youtube.com
    • Yeni Müfredatta Performans Değerlendirme

      Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, öğrencilerin bilgiyi uygulama ve anlamlandırmasını ölçmeyi hedefliyor. Model, akademik, sosyal ve duygusal gelişimi bütünsel olarak değerlendiriyor. Öğrencilere düzenli geri bildirim ve kariyer planlaması desteği sağlanıyor

      • yenimufredat.com
    • Dans Yarışması Programı

      Bu video, bir dans yarışması programının farklı bölümlerini içermektedir. Programda Nihal Candan, Ayşenur, Özlem, Gülşah, Ayşegül gibi yarışmacılar ve Kemal, Barış, Uğur Kaan ve Nurella gibi jüri üyeleri yer almaktadır.. Videoda yarışmacıların "siyah-beyaz" konseptine uygun kostümlü dans performansları değerlendirilmektedir. İlk bölümde Nihal Candan'ın performansı ve kostüm tasarımı ele alınırken, ikinci bölümde galada yarışmacılar arasında kıskançlık ve eleştiriler yaşanmaktadır. Son bölümde ise Nihal'in dans gösterisi detaylı olarak değerlendirilmekte ve puanlar verilmektedir.. Programda yarışmacılar kendi kostümlerini tasarlamış veya diktirmiş olup, jüri üyeleri kostümlerin konseptle uyumlu olup olmadığını, kreatifliğini ve şovun doldurulup doldurulmadığını değerlendirmektedir. Ayrıca bir sonraki hafta 10.000 liralık ödülün sahibi kim olacağı sorusuyla video sona ermektedir.

      • youtube.com
    • Yarışma Programı Bölümü

      Bu video, bir yarışma programının bir bölümünden bir kesittir. Programda Özge, Mustafa Kazan ve diğer jüri üyeleri yer almaktadır. Ayrıca yarışmacılar da programda performans göstermektedir.. Videoda, yarışmacıların rap ve türkü performansları değerlendirilmektedir. İlk turda bir yarışmacının performansı için jüri üyeleri arasında "evet" ve "hayır" oyları alınmaktadır. Özge, bir yarışmacının performansını engellemeye çalıştığını düşünerek hayır oyu vermiştir. İkinci turda ise rap performansı değerlendirilirken, jüri üyeleri arasında farklı görüşler ortaya çıkmaktadır. Program, yarışmacıların performanslarını yorumlama ve jüri üyeleri arasındaki tartışmalarla ilerlemektedir.

      • youtube.com
    • İnsan Kaynakları Yönetimi Soru-Cevap Videosu

      Bu video, insan kaynakları yönetimi konusunda soru-cevap formatında hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Video boyunca çeşitli insan kaynakları yönetimi kavramları ve süreçleri hakkında sorular sorulmakta ve her soruya doğru cevaplar verilmektedir.. Video, disiplin cezaları, oryantasyon, yetiştirme, kariyer planlaması, verimlilik, ücret yönetimi, mentorluk, eğitim yöntemleri, performans değerlendirme teknikleri, ödüllendirme sistemleri ve kariyer gelişimi gibi insan kaynakları yönetimi alanındaki temel kavramları kapsamaktadır. Her soru-cevap çifti, bu alanlardaki kavramları ve uygulamaları anlamak isteyenler için faydalı bir kaynak niteliğindedir.

      • youtube.com
    • Türk Eğitim-Sen Alanya Şube Başkanı Burhan Ulu'nun Eğitim Sistemi Eleştirisi

      Bu video, Türk Eğitim-Sen Alanya Şube Başkanı Burhan Ulu'nun eğitim sistemi hakkındaki açıklamasını içeriyor. Ulu, Alanya şube bürosunda yaptığı açıklamada eğitim sisteminin sorunlarını eleştirmektedir.. Ulu, eğitimde aile, öğretmen ve öğrencinin bir bütün olduğunu ancak son yıllarda sık değişen eğitim sistemi nedeniyle bu bütünlüğün zedelendiğini savunuyor. Milli Eğitim Bakanlığı'nın eğitim sistemindeki sorunlara çözüm bulmak yerine, özellikle öğretmenlere yönelik baskı uygulamaları yaptığını ve son olarak performans değerlendirme sistemini gündeme getirdiğini eleştiriyor. Ulu, bu sistemin eğitim barışına vurulacak en büyük darbe olduğunu belirtiyor.

      • youtube.com
    • Bilgisayar Performansını Değerlendirme Rehberi

      Bu video, Taha adlı bir içerik üreticisinin bilgisayar performansını değerlendirmek için adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, bilgisayarınızda hangi parçanın değiştirilmesi gerektiğini belirlemek için Windows'un "Visa Formal" aracını kullanma süreci anlatılmaktadır. Taha, CMD üzerinden Visa Formal'ı çalıştırma, bilgisayarın performansını değerlendirme ve sonuçları Windows'un performans bölümünden nasıl okuyacağınızı göstermektedir. Ayrıca, düşük performanslı parçaları tespit ederek bunları değiştirerek bilgisayarın genel performansını nasıl artırabileceğinizi açıklamaktadır.

      • youtube.com
    • Pazarlama Yönetimi Dersi: Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi ve Kontrolü

      Bu video, pazarlama yönetimi dersinin bir bölümü olup, bir eğitmen tarafından sunulmaktadır.. Video, pazarlama performansının değerlendirilmesi ve kontrolü ünitesini ele almaktadır. İçerik üç ana bölümden oluşmaktadır: pazarlama performansını değerlendirme ve kontrol süreci, pazarlama kontrol türleri ve pazarlama ölçütleri, dengeli performans gösterge yöntemi. Her bölümde konular detaylı olarak açıklanmakta, pazarlama performansının finansal ve finansal olmayan ölçümlerle değerlendirilmesi, yıllık plan, karlilik, etkinlik ve stratejik kontroller, içsel ve dışsal pazarlama ölçütleri ve dengeli performans gösterge yönteminin dört boyutu (finansal, müşteri, içsel işletme süreçleri ve öğrenme-büyüme) anlatılmaktadır.

      • youtube.com
    • Çağdaş Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları

      Bu video, bir eğitimci tarafından öğretmenlere yönelik sunulan eğitim dersi formatındadır.. Video, çağdaş ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarını kapsamlı şekilde ele almaktadır. İlk bölümde portfolyo değerlendirme yaklaşımı, yapısı, türleri ve avantajları-dezavantajları anlatılmaktadır. İkinci bölümde portfolyoların yapısı, türleri ve öz değerlendirme-akran değerlendirme yaklaşımları karşılaştırılmaktadır. Son bölümde ise performans değerlendirme kavramı, özellikleri ve türleri açıklanmaktadır.. Videoda ayrıca otantik değerlendirme kavramı, projelerin özellikleri ve ev ödevlerinin performans görevlerinden farkları örneklerle açıklanmaktadır. Bir sonraki derste performansların değerlendirilmesi için kullanılan araçların (rubrikler, kontrol listeleri, derecelendirme ölçekleri) anlatılacağı bilgisi de verilmektedir.

      • youtube.com
    • Yarışma Programı Jüri Değerlendirmesi

      Bu video, bir yarışma programının jüri odasında geçen bir sahneyi göstermektedir. Jüri üyeleri, yarışmacıların performanslarını değerlendiriyor ve kendi aralarında tartışıyorlar.. Videoda jüri üyeleri, yarışmacıların ilk turdaki performanslarını değerlendiriyor. Özellikle bir yarışmacının "dört evet" aldığı ve diğer yarışmacıların "hayır" verdiği belirtiliyor. Jüri üyeleri, yarışmacıların sunum şekilleri, kıyafetleri ve performansları hakkında yorumlar yapıyor. Ayrıca, yarı finale giden yarışmacılara ceza puanı verileceği ve jüri üyeleri arasında kendi aralarında değerlendirme yaptıkları da konuşuluyor.

      • youtube.com
    • Eğitimde İnsan Kaynakları ve Yönetimi Dersi

      Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan eğitim bilimleri konu anlatımıdır. Eğitmen, Eğitimde İnsan Kaynakları ve Yönetimi konusunu detaylı bir şekilde ele almaktadır.. Video, personel yönetimi ile insan kaynakları yönetimi arasındaki farkları açıklayarak başlıyor ve insan kaynakları yönetiminin işlevlerini (planlama, seçme, yerleştirme, değerlendirme, ödüllendirme, geliştirme, koruma ve endüstri ilişkileri) detaylı şekilde anlatıyor. Daha sonra okul müdürlerinin aday öğretmenleri desteklemek için yapması gereken beş temel görev ve mesleki gelişim konuları ele alınıyor.. Videoda ayrıca hizmet içi eğitim türleri (oryantasyon, temel, geliştirme, tamamlama, yükseltme ve özel alan eğitimi) ve performans değerlendirme süreci de detaylı olarak açıklanmaktadır. Bu içerik, eğitimde insan kaynakları konusunu öğrenmek isteyenler için kapsamlı bir kaynak niteliğindedir.

      • youtube.com
    • Dans Yarışması Değerlendirmesi

      Bu video, bir dans yarışmasının değerlendirilme sahnesini göstermektedir. Bir jüri üyesi, yarışmacıların performanslarını değerlendiriyor.. Videoda jüri üyesi, yarışmacıların mimiklerinin dans ettiğini ve bu durumun bilinçli olarak yapılmadığını belirtiyor. Yarışmacıların yarı final için hazırlıklarının çok olduğu, ancak bir uyum sorunu olduğu ve bazı yarışmacıların bir şey yapamadığı vurgulanıyor. Jüri üyesi, yarışmacıların ayrı ayrı danslarının muazzam olduğunu ancak bir uyum sorunu olduğunu ifade ediyor.

      • youtube.com
    • Uluslararası İşletmecilik Dersi: İnsan Kaynakları Fonksiyonları

      Bu video, Anadolu Üniversitesi'nden canlı yayınlanan bir eğitim programıdır. Programda Aslı Geylan hoca ve öğrenciler Tamay ile Aygün yer almaktadır.. Video, uluslararası işletmecilik dersinin beşinci ünitesi olan "İnsan Kaynakları Fonksiyonları" konusunu ele almaktadır. İçerikte insan kaynakları yönetiminin ne olduğu, işlevleri, ulusal ve uluslararası bağlamdaki farklılıkları, farklı görevlendirme stratejileri (etnosantrizm, polisantrizm, geosantrizm, bölgesel görevlendirme) ve uluslararası işletmelerde insan kaynaklarının temel fonksiyonları (işe alma, oryantasyon, performans değerlendirme, ücret yönetimi, işçi-işveren ilişkileri, insan kaynakları planlaması) detaylı olarak anlatılmaktadır.. Program, interaktif bir şekilde ilerlemekte olup, öğretmen öğrencilere sorular sorarak dersi ilerletmektedir. Ayrıca, uluslararası görevlendirmelerde karşılaşılan kültürel uyum sorunları, kültürel şoklar ve bunların maliyetleri hakkında bilgiler verilmektedir. Video, soru-cevap bölümüyle sonlanmaktadır.

      • youtube.com
    • Türkiye'deki Kamu Personel Sistemi Sunumu

      Bu video, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi Anabilim Dalı'nda öğretim üyesi olan İpek Özkal Sayan'ın Türkiye'deki kamu personel sistemi hakkında yaptığı akademik bir sunumudur. Sunumda Maliye Bakanlığı çalışanları Mustafa Kemal Bey ve Kamil Bey de bulunmaktadır.. Sunum, Türkiye'deki kamu personel sisteminin problem alanlarını altı başlık altında incelemektedir: kanun hükmünde kararnameler ve toplu sözleşmeler, liyakat ve kayırmacılık, sıkı kadro politikası, seçim dönemlerine yönelik personel politikası, taşeron personel sistemi, uzmanlıklar ve sicil yerine getirilen performans sistemi. Konuşmacı, KPSS sınavları, mülakat süreçleri, taşeron personel sistemi, uzmanlık meselesi ve performans değerlendirme sistemi gibi konuları detaylı şekilde ele almaktadır.. Sunumun sonunda, Türkiye'de nasıl bir kamu personel sistemi gerektiği konusunda dört temel öneri sunulmaktadır: köklü değişikliklerin kanunlarla yapılması, sorunların kamuoyunda tartışılması, liyakat ilkesinin uygulanması ve uzun dönemli planlamalar yapılarak yönetilmesi. Konuşmacı, özellikle sağlık alanında yaşanan haksızlıkları eleştirmekte ve Türkiye'nin uzun dönemli bir istihdam politikası olmadığını vurgulamaktadır.

      • youtube.com
  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor