Salesforce, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) alanında lider bir bulut tabanlı platformdur ve şirketlerin satış, müşteri hizmetleri, pazarlama, e-ticaret ve BT gibi iş süreçlerini optimize etmelerine yardımcı olur. Salesforce'un bazı işlevleri: Satış süreçleri: Satış Cloud ile satış ekipleri, potansiyel müşterileri takip edebilir, satış fırsatlarını yönetebilir ve satış süreçlerini optimize edebilir. Müşteri hizmetleri: Service Cloud, müşteri hizmetleri süreçlerini optimize eder ve müşteri memnuniyetini artırmak için tüm müşteri verilerine anında erişim sağlar. Pazarlama: Marketing Cloud, çok kanallı pazarlama kampanyaları oluşturmayı ve hedef kitleye doğru mesajı doğru zamanda ulaştırmayı sağlar. E-ticaret: Commerce Cloud, hem B2B hem de B2C e-ticaret süreçlerini yönetir ve müşterilere kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri sunar. BT çözümleri: Esnek yapısı ile işletmelere özelleştirilebilir uygulamalar geliştirme imkanı sunar ve mevcut sistemlerle entegrasyonu kolaylaştırır.