Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış görüşmesi CRM (Customer Relationship Management) ile şu şekilde yapılabilir:
- Hedef Belirleme: CRM stratejisi, şirketin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmalıdır 1.
- Müşteri Segmentasyonu: Müşterileri demografi, davranış ve geçmiş verilere göre segmentlere ayırmak, satış stratejilerini geliştirir 14.
- Veri Analizi: Arama kayıtları, e-postalar ve diğer veriler analiz edilerek satış süreci daha verimli yönetilir 24.
- Mobil Erişim: Mobil CRM ile saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere her yerden erişebilir ve düzenlemeleri yapabilir 2.
- İş Akışı Otomasyonu: E-posta kampanyaları ve takip hatırlatıcıları gibi rutin görevler otomatikleştirilerek zamandan tasarruf edilir 4.
- Entegrasyon: CRM'nin diğer iş araçları ve uygulamalarla entegre edilmesi, veri aktarımını ve iletişimi kolaylaştırır 4.
CRM yazılımı seçerken, firmanın ihtiyaçlarına uygun bir sistem tercih edilmelidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: