Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zoho danışmanlık, işletmelere Zoho CRM ve diğer Zoho ürünlerinin kurulumu, yapılandırılması, özelleştirilmesi ve kullanımı konusunda rehberlik eder 123.
Zoho danışmanlık hizmetlerinin bazı işlevleri:
- İhtiyaç analizi ve planlama 3. İşletmenin mevcut süreçleri ve hedefleri analiz edilerek, Zoho CRM’in nasıl kullanılacağına dair bir yol haritası çıkarılır 3.
- Zoho CRM kurulumu 3. Modüllerin oluşturulması, kullanıcı hesaplarının ayarlanması ve temel yapılandırmaların yapılmasını içerir 3.
- Eğitim ve kullanıcı desteği 3. Zoho CRM’in nasıl kullanılacağı ve özelliklerinden nasıl faydalanılacağı konusunda eğitimler verilir 3.
- Süreç iyileştirme ve optimizasyon 3. İşletmenin verimliliği artırılır ve müşteri memnuniyeti yükseltilir 3.
- Entegrasyon 2. E-posta, diğer Zoho ürünleri ve harici yazılımlarla entegrasyonlar sağlanır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: