Buradasın
Müşteri ilişkileri yönetimi ve çalışan takibi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), bir işletmenin mevcut ve potansiyel müşterileriyle olan etkileşimlerini sistematik bir şekilde yönetmesini sağlayan strateji, teknoloji ve uygulamalar bütünüdür 14. CRM, müşteri memnuniyetini artırmayı, sadakati güçlendirmeyi ve işletmenin büyümesini desteklemeyi amaçlar 14.
Çalışan takibi hakkında bilgi bulunamadı.
Bazı CRM sistemlerinin sağladığı avantajlar:
- Müşteri memnuniyetini artırır 25.
- Müşteri verilerini analiz ederek daha etkili pazarlama stratejileri oluşturulmasını sağlar 25.
- Satış ve pazarlama departmanları için stratejiler geliştirmeye yardımcı olur 2.
- Müşteri hizmetleri ve satış süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırır 4.
- Detaylı raporlar alarak mevcut durumu değerlendirme ve gelecekteki stratejileri belirleme imkanı sunar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: