Buradasın
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları personelinin norm kadro standartları, iş tanımları, nitelikleri, özlük hakları ve çalışma şartlarına ilişkin esaslar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları (SYDV) personelinin norm kadro standartları, iş tanımları, nitelikleri, özlük hakları ve çalışma şartlarına ilişkin esaslar şu şekildedir:
- Norm Kadro Standartları: Vakıfların norm kadro sayıları, il/ilçe nüfusları, sosyo-ekonomik gelişmişlik durumları ve iş yoğunluğuna göre Fon Kurulunca belirlenir 13.
- Personel Unvanları: Vakıf personeline, Vakıf Müdürü, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, Muhasebeci, Büro Görevlisi ve Yardımcı Hizmet Görevlisi unvanları verilir 12.
- Personel Alımı: İlk defa istihdam edilecek personel için Mütevelli Heyeti kararı ile ilana çıkılır ve KPSS puanına göre mülakat yapılır 12.
- Özlük Hakları: Personele, unvanı, eğitimi ve kıdemine göre Mütevelli Heyetince belirlenen ücretler ödenir 1. Ayrıca, her yılın Ocak ve Temmuz aylarında birer sözleşme ücreti tutarında ikramiye verilir 4.
- Çalışma Şartları: Personel, başka kurum ve kuruluşlarda görevlendirilemez ve vakıflarda geçici veya daimi süreyle kamu personeli çalıştırılması esas değildir 12. Afet ve acil durumlar hariç, personelin görev yeri değiştirilemez 4.
- Unvan Değişikliği: Personelin unvanı, norm kadro standartlarına ve gerekli niteliklere bağlı kalınarak Mütevelli Heyetince değiştirilebilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: