Buradasın
Kurumda görevlendirilen personel ne yapmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumda görevlendirilen personel, geçici görevlendirme süresince aşağıdaki adımları izlemelidir:
- Muvafakat İşlemleri: Geçici görevlendirmeyi yapmak isteyen kurum, formu doldurarak personelin kadro veya pozisyonunun bulunduğu kuruma gönderir ve muvafakat alınmasını sağlar 12.
- Tebligat: Geçici görevlendirmeye ilişkin form, ilgili personele görevlendirme başlangıç tarihinden en az 5 gün önce tebliğ edilir 2.
- Özlük Dosyası: Formun bir örneği, personelin özlük dosyasında saklanır 2.
- Mali ve Sosyal Haklar: Geçici görevlendirilen personel, kurumlarından aylıklı/ücretli veya aylıksız/ücretsiz izinli sayılır ve mali ve sosyal hak ve yardımlarını almaya devam eder 13.
- Görev Süresi: Geçici görevlendirme süresi en fazla bir yıl olarak yapılabilir ve her defasında bu süre aşılmamak üzere uzatılabilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: