Buradasın
Personel listesi nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel listesi hazırlamak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Excel: Net ve anlaşılır bir yapı oluşturulmalı, veri doğrulama araçları kullanılmalı, biçimlendirme seçeneklerinden yararlanılmalı ve formüller/fonksiyonlar ile pivot tablolar kullanılmalıdır 2.
- Personellerim PDKS Uygulaması: Bu platformda personel listesini görüntüleme, personel filtreleme gibi işlemler yapılabilir 3.
- WordPress: SeedProd veya Business Directory gibi eklentiler kullanılarak personel dizini oluşturulabilir 4.
- Google Sheets: Someka'nın personel listesi şablonu ile tüm personel bilgileri tek bir yerde toplanabilir ve veriler analiz edilebilir 5.
Ayrıca, YouTube'da "Personel Listesi Excel Şablonu | İK Verilerinizi Takip Edin!" başlıklı bir video bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: