Buradasın
İşyeri yönetim merkezi nasıl kurulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşyeri yönetim merkezi kurmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- İş Planı Oluşturma: Personel sayısı ve dışarıdan hizmet alımı için araştırma ve hazırlık yapılmalıdır 1.
- Şirket Türü Belirleme: Şahıs şirketi, limited şirket veya anonim şirket türlerinden biri seçilmelidir 14.
- Vergi Dairesine Bildirim: Vergi mükellefi olmak için vergi dairesine kayıt olunmalı ve vergi levhası alınmalıdır 1.
- Ticaret Sicile Kayıt: Şirketin tescil edilmesi için ilgili belgelerin ticaret sicili müdürlüklerine teslim edilmesi gerekmektedir 1.
- Çalışan İstihdamı ve Sigorta Bildirimi: Yönetim şirketi çalışanları istihdam edilmeli ve Sosyal Güvenlik Kurumuna kayıt yaptırılmalıdır 1.
- Sermaye Hazırlama: Şirketin kuruluşu, çalışan istihdamı ve diğer gider kalemleri için yeterli sermaye hazırlanmalıdır 1.
Ek olarak, aşağıdaki belgeler de gereklidir:
- Kurucuya ve ortaklara ait kimlik bilgileri 1.
- Esas sözleşme veya kuruluş sözleşmesi 1.
- Şirket sahibine ve ortaklara ait ikametgâh belgesi 1.
Profesyonel destek almak, sürecin yasal gerekliliklere uygun şekilde yürütülmesini sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: