Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş merkezi yönetimi, çeşitli görevleri yerine getirerek iş merkezinin düzenli ve verimli çalışmasını sağlar 13. Bu görevler şunlardır:
- Alınan kararların uygulanması: Kat malikleri kurulunu toplantıya çağırmak, kararları kayıt altına almak ve takip etmek 1.
- Maddi kontroller: Ödemelerin kabulü, borçların ödenmesi, bankada hesap açılması ve tebligatların alınması 1.
- Fiziki koruma: Site ve iş merkezinin bloklar, katlar ve sosyal alanlar gibi tüm alanlarının güvenliği, bakımı ve onarımı 1.
- Bütçe yönetimi: Projeler için bütçeyi ayarlamak, kullanmak ve raporlamak 1.
- Sistem yönetimi: Kalite yönetim sistemi, veri giriş ve güncelleme faaliyetleri gibi idari işlere ilişkin bilgi sistemleri yönetimini sağlamak 2.
- Çalışan hizmetleri: Yemek, ikram hizmetleri, servis ve çalışan ulaşım hizmetlerinin yönetimi 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: