Buradasın
Müşteri ilişkileri yönetiminin 4 temel ilkesi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri ilişkileri yönetiminin dört temel ilkesi şunlardır:
- Müşterinin İhtiyaçlarını Anlamak: Müşterilerin ürün veya hizmetlerde neye değer verdiğini anlamak ve bu beklentileri karşılamak 24.
- Müşterinin Söylediklerini Dinlemek: Müşterilerin taleplerini ve geri bildirimlerini dikkate alarak, onların ne istediğini ve beklediğini öğrenmek 2.
- Şirketin İhtiyaçlarını Anlamak: İşletmenin net hedeflerine ve stratejilerine odaklanarak, sorunları daha etkili bir şekilde çözmek 2.
- Pazarlama ve İlişki Stratejilerini Entegre Etmek: Pazarlama ve müşteri ilişkileri stratejilerini bir araya getirerek, müşteri deneyimini iyileştirmek 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: