Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), şirketlerin müşteriler ve potansiyel müşterilerle olan tüm etkileşimlerini yönetmeye yardımcı olan bir teknolojidir 25.
CRM'nin amaçları arasında:
- Yeni müşteri kazanmak ve mevcut müşteriyi elde tutmak 14.
- Müşteri memnuniyetini artırmak ve sadakat oluşturmak 12.
- Satışları ve kârları artırmak 23.
- Süreçleri daha verimli hale getirmek 35.
CRM, müşteri verilerini toplamak, analiz etmek ve bu verileri kullanarak ilişkileri derinleştirmek için sürekli müşteri verisi toplar 23. Bu veriler, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri etkinliklerinde kullanılır 23.
CRM sistemleri, iletişim yönetimi, satış yönetimi ve iş yeri içi iletişimi kolaylaştırma gibi konularda da işletmelere katkı sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: