Buradasın
ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemi ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, müşteri şikayetlerinin etkili ve verimli bir şekilde ele alınmasını sağlar 12. Bu sistem, kuruluşlara şu faydaları sunar:
- Müşteri memnuniyetini artırır 13. Müşteri geri bildirimlerini teşvik eder ve bu geri bildirimler sayesinde ürün ve hizmetlerde iyileştirme yapılır 13.
- Kuruluşun itibarını yükseltir 14. Tutarlı ve sistematik şikayet çözüm süreci, yerel ve uluslararası alanda kuruluşun güvenilirliğini artırır 14.
- Rekabet gücünü artırır 12. Müşteri odaklı yaklaşım, müşteri sadakatini ve bağlılığını güçlendirir 12.
- Sürekli iyileştirme sağlar 25. Şikayetlerin çözümlenmesi ve süreçlerin gözden geçirilmesi, sürekli gelişim için temel oluşturur 25.
- Operasyonel verimliliği artırır 3. Gerçeklere dayalı karar alma imkanı sunar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: