Buradasın
Müşteri ilişkileri yönetiminin 7 temel ilkesi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri ilişkileri yönetiminin 7 temel ilkesi şunlardır:
- Ulaşılabilir Olmak: Müşterilerin kolayca iletişime geçebilmesi 1.
- Müşterileri Dinlemek ve Empati Kurmak: Müşterilerin sorunlarını anlamak ve onlarla empati yapmak 1.
- Kişisel Bir Deneyim Sunmak: Müşterilere özel hissettirecek deneyimler sunmak 1.
- Dürüst ve Açık Olmak: Doğru ve açık bilgi vermek 1.
- Ürünü Tanıyarak Destek Sağlamak: Destek ekibinin ürünü iyi bilmesi 1.
- Sorunları Hızlıca Çözmek: Müşteri sorunlarına hızlı yanıt vermek 1.
- Takım Olarak Çalışmak: Müşteri destek ekibinin işbirliği içinde çalışması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: