Buradasın
Yönetim kurulu karar defteri nasıl tutulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yönetim kurulu karar defteri şu şekilde tutulmalıdır:
- Toplantı sonrası kayıt: Alınan kararlar, her yönetim kurulu toplantısından sonra derhal deftere işlenmelidir 12.
- Gerekli bilgiler: Defterde toplantı tarihi ve saati, katılımcıların isimleri ve unvanları, gündem maddeleri, kararların detayları, oylama sonuçları ve muhalefet şerhleri (varsa), imzalar ve noter onay bilgileri (gerekli durumlarda) yer almalıdır 12.
- İmza ve onay: Kararlar, yönetim kurulu üyeleri tarafından imzalanmalı ve gerektiğinde noter onayı alınmalıdır 12. Elektronik ortamda alınan kararlar, elektronik imza ile onaylanarak deftere kaydedilmelidir 12.
- Fiziki ve elektronik belgelerin muhafazası: Elektronik ortamda tutulan kararların dayanağını oluşturan fiziki karar tutanakları ve diğer ilgili evraklar muhafaza edilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: