Buradasın
Apartman yönetim toplantısında olmayan bir konu karar defterine yazılmışsa ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman yönetim toplantısında olmayan bir konunun karar defterine yazılmış olması, kararın geçerliliğini tartışmalı hale getirir 1.
Bu durumda:
- Düzeltme: Eğer sadece yazım hatası veya maddi bir hata varsa, Divan Heyeti veya Yönetici ile görüşülerek karar tutanağında düzeltme yapılabilir 1. Ancak bu düzeltme, yalnızca toplantıda gerçekten alınan kararları yansıtıyorsa geçerlidir 1.
- Mahkeme Başvurusu: Kötü niyetli bir değişiklik varsa, devreye Sulh Hukuk Mahkemesi girer ve kararın iptali için dava açılabilir 12. Bu başvuru, toplantıya katılan kat malikleri tarafından kararın öğrenilmesinden itibaren 1 ay içinde yapılmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: