Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dilek ve şikayet kutusu kullanımı şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Şikâyetin İletilmesi: Şikâyetler, kutuya yazılı olarak veya sözlü olarak yapılabilir 13. Kutuya atılacak formlar, genellikle ilgili kurumun web sitesinde veya fiziksel kutusunda bulunur 2.
- Teslim Alma ve Kayıt: Şikâyet formu, ilk aşamada bir üst seviyedeki birim sorumlusuna teslim edilir 1. Eğer şikâyet, bu kişiyle ilgiliyse, yönetim temsilcisine veya doğrudan şirket müdürüne iletilir 1.
- Analiz ve Değerlendirme: Yönetim temsilcisi, şikâyeti analiz eder, sorunun kök nedenini tespit etmeye çalışır ve potansiyel çözümleri belirler 13.
- Toplantı ve Onay: Analiz tamamlandıktan sonra, görevli kişi işçiyi toplantıya çağırır ve potansiyel çözümü sunar 1. İşçinin onayı alındıktan sonra, alınan kararlar uygulamaya konur 1.
- Geri Bildirim: Şikâyetlerin ele alınmasından sonra, ilgili taraflara sonuçların bildirilmesi ve gerekirse sürecin web sitesi üzerinden paydaşlarla paylaşılması sağlanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: