Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dilek ve şikayet kutusu kullanımı:
- Erişim: Müşteriler veya çalışanlar, kutunun üst kısmındaki geniş açıklıktan dilek ve şikayet formlarını kolayca atabilir 2.
- Güvenlik: Kutunun içinde yer alan formlar, kilit mekanizması sayesinde güvenli bir şekilde korunur ve sadece yetkili kişiler tarafından açılabilir 24.
- Toplama: Alt kısımda bulunan açılabilir kapak sayesinde içerideki formlar rahatlıkla toplanabilir 2.
- Değerlendirme: Toplanan dilek ve şikayetler, belirli aralıklarla yetkili kişiler tarafından incelenir 3.
- Geri bildirim: Gelen geri bildirimler, hizmet kalitesini iyileştirmek, personel performansını değerlendirmek ve yeniliklere yön vermek için kullanılır 12.
Dijital dünyada ise dilek ve şikayet kutuları, öneri sistemleri olarak işlev görür ve öneriler dijital ortamda toplanarak otomatik olarak ilgili kişilere yönlendirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: