Buradasın
Dilek şikayet kutuları zorunlu mu?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dilek şikayet kutularının kullanımı zorunlu değildir, ancak birçok şirket tarafından çalışanlardan gelen geri bildirimleri toplamak ve şikayetleri değerlendirmek amacıyla kullanılır 123.
Örneğin, Aysu Tekstil'de dilek, şikayet ve öneri kutuları bulunmakta ve bu kutular ayda bir kez kontrol edilmektedir 1. İYA Tekstil'de de benzer şekilde, dilek ve şikayet öneri kutuları kullanılmakta ve bu kutular genellikle ilgili ayın ilk haftasında açılmaktadır 2. PAMLİDAŞ'ta ise kutudan çıkan belgeler İdari İşler Müdürü tarafından kayıt altına alınmakta ve sorumlu kişilerin de bulunduğu toplantılarda ele alınmaktadır 3.
Şirketlerin prosedürlerine göre, dilek şikayet kutularının kullanımı ve kontrol sıklığı değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: