• Buradasın

    Apartmanda toplantı için kaç gün önceden davet gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Apartmanda toplantı için davet, en az 15 gün önceden gönderilmelidir 124.
    Olağan toplantılar için bu süre kesin olup, bir gün önce yapılması geçerli sayılmaz 3. Olağanüstü toplantılarda ise bu süre kesindir; 14 gün önceden davet yapılamaz 3.
    Davetin, kat maliklerine imza karşılığı veya taahhütlü mektupla yapılması gereklidir 45. Ayrıca, toplantı günü, saati, yeri ve gündemin davette belirtilmesi zorunludur 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Apartman genel kurul davetiyesi nasıl tebliğ edilir?

    Apartman genel kurul davetiyesinin tebliğ edilme yöntemleri: Kat malikinin bilinen adresine tebligat. Apartman girişindeki ilan tahtasına asarak. Genel kurul davetiyesinin tebliğ edilmesi için dikkat edilmesi gereken bazı hususlar: Olağan toplantılar. Olağanüstü toplantılar. Tebligat Kanunu Ek 1. maddesi, apartman yönetimi ve ortak giderlerle sınırlı olmak üzere özel bir tebligat usulü öngörmektedir.

    Toplantı gündemi ve davet yazısı ne zaman gönderilir?

    Toplantı gündemi, toplantıdan önce yazılıp katılımcılara gönderilmelidir. Toplantı gündeminin önceden gönderilmesi, katılımcıların hazırlanmasına yardımcı olur ve tartışmaya daha fazla katkıda bulunmalarını sağlar. Toplantı davet yazısında toplantı yeri, tarihi, saati, katılacak kişiler ve toplantı konusu ile gündemi bulunmalıdır.

    Toplantıya davet e-maili ne zaman gönderilir?

    Toplantı davet e-postası göndermek için en uygun zaman, alıcının toplantı talebini açma ve yanıtlama şansını artırmak için doğru zamanlama ve davetlilere verilmesi gereken uygun ön bildirim miktarına bağlıdır. Zamanlama: 2020 yılı verilerine göre, bir takvim etkinliği e-posta mesajı göndermek için en uygun saatler 11:00 ve 14:00 olarak belirlenmiştir. Ön bildirim: Toplantı davetinin bir hafta önceden gönderilmesi iyi bir uygulamadır. Ayrıca, ilk davetten yaklaşık bir iş günü sonra davetlilere hatırlatma e-postası gönderilmesi önerilir.

    Kat malikleri kurulu toplantı çağrısı nasıl yapılır word?

    Kat malikleri kurulu toplantı çağrısını Word formatında hazırlamak için aşağıdaki örnek kullanılabilir: XXX APARTMANI / SİTESİ YILLIK OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISINA ÇAĞRI Apartmanımızla ilgili sorunları, ihtiyaçları, yapılan ve yapılacak çalışmaları görüşmek, gerekli kararları almak üzere kat maliki daire sahiplerini, aşağıda gündemi belirtilen gün, saat ve yerde Yıllık Olağan Genel Kurulu toplantısına çağırıyoruz. Toplantı Tarihi: XX.01.201X (Pazar günü) Toplantı Yeri: Lokal Toplantı Saati: 11:00 Toplantının Gündemi: 1. Açılış ve yoklama 2. Genel Kurul Divanının oluşumu 3. Yönetim Kurulu faaliyet raporunun okunması 4. Denetleme Kurulu raporunun okunması 5. Raporların görüşülmesi ve ayrı, ayrı aklanması 6. Yönetim ve Denetleme Kurulu üye seçimleri 7. Önümüzdeki yıl yapılacak çalışmaların planlaması 8. 201X yılı tahmini bütçenin görüşülmesi ve kabulü (İşletme projesi) 9. Dilekler ve öneriler 10. Kapanış Adı SOYADI Yönetim Kurulu Başkanı XX.01.201X Not: Çoğunluk sağlanamazsa, ikinci toplantı XX Şubat 201X’de, aynı yer ve saatte yapılacaktır. Bu çağrının bir örneği, her daire sahibine imza karşılığı verilecek ve apartmanda oturmayan kat maliklerine PTT ile gönderilecektir. Genel Kurulda vekaleten temsil edilecek ve oy kullanacaklar, Divan Başkanlığına vekalet dilekçelerini vermeleri gerekmektedir. EK: 1. Vekaletname Örneği (1 adet) 2. 201X yılı Apt. Gelir-Gider Tabloları (1 adet) 3. 201X yılı Tahmini Bütçesi (İşletme Projesi) (1 adet) Bu çağrı, apartman girişine asmak, kat maliklerine elden teslim etmek veya iadeli taahhütlü mektup ile göndermek suretiyle yapılabilir. Toplantı çağrısının Word formatındaki örneği, metinselvi.com sitesinde mevcuttur.

    Apartmanda genel kurul en geç ne zaman yapılmalı?

    Apartmanda genel kurul, en geç iki yılda bir yapılmalıdır. Eğer yönetim planında belirli bir zaman gösterilmemişse, her takvim yılının ilk ayı içinde yapılması zorunludur. Ayrıca, önemli bir sebebin çıkması halinde, yöneticinin veya denetçinin veya kat maliklerinden üçte birinin istemi üzerine her zaman olağanüstü genel kurul toplantısı yapılabilir.

    Kat maliklerinin 2/3'ü toplantıya katılmazsa ne olur?

    Kat maliklerinin 2/3'ü toplantıya katılmazsa, ilk toplantı yapılamaz ve karar alınamaz.

    Apartman toplantısı duyurusu nasıl yapılır?

    Apartman toplantısı duyurusu şu şekilde yapılabilir: 1. Toplantı Zamanının Belirlenmesi. 2. Duyuru Yöntemi. 3. Gündemin Bildirilmesi. 4. Sürenin Belirlenmesi. Apartman toplantısı duyurularında dikkat edilmesi gereken diğer unsurlar için pmcgroup.com.tr ve imeryonetim.com gibi kaynaklar incelenebilir.