Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman toplantısı duyurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Toplantı Tarihinin Belirlenmesi: Toplantının tarih ve saati, mümkün olduğunca fazla sayıda apartman sakininin katılabileceği bir zaman diliminde belirlenmelidir 13.
- Toplantı Çağrısının Yazılı Olarak Yapılması: Duyuru, apartmanın ilan panosuna asılabilir, sakinlerin posta kutularına bırakılabilir veya e-posta yoluyla iletilebilir 13.
- Gündem Maddelerinin Belirlenmesi: Toplantıda ele alınacak konular net bir şekilde belirlenmeli ve duyuruda yer almalıdır 13.
- Dijital Duyuru Yöntemleri: Toplantı duyurusu, SMS veya WhatsApp grupları gibi dijital yollarla da yapılabilir 23.
- Vekalet İmkanı: Toplantıya katılamayacak sakinler için vekaletname ile temsil edilme imkanı duyurulmalıdır 13.
Yasal olarak zorunlu bir süre belirtilmişse, toplantı çağrısının bu süreye uygun olarak yapılması gerekmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: