Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destek personelinin görev tanımı, çalıştığı kuruluşun veya işletmenin işleyişine destek veren profesyonelleri kapsar 2.
Bazı görev tanımları:
- Müşteri hizmetleri: Müşteri şikayetlerini dinlemek ve çözüm önerileri sunmak 2.
- Teknik destek: Teknik sorunları teşhis etmek ve kullanıcıları bilgilendirmek 2.
- Operasyonel süreçler: İnsan kaynakları süreçlerini desteklemek ve veri girişi ile raporlama görevlerini yerine getirmek 2.
- Temizlik ve düzen: Ofis temizliği, havalandırma ve gerekli durumlarda klima açma gibi işlemleri yapmak 3.
- Getir-götür işleri: Fotokopi ve diğer basit işleri yerine getirmek 3.
- İş sağlığı ve güvenliği: İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili önleme, koruma, tahliye, yangınla mücadele ve ilk yardım konularında görev almak 45.
Destek personelinin görev tanımı, çalıştığı kuruma ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: