Buradasın
Klinik destek elemanının görev ve yetkileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Klinik destek elemanının görev ve yetkilerinden bazıları şunlardır:
- Hasta hazırlığı 3. Muayene, tedavi veya müdahale öncesinde hastaların hazırlanmasına yardımcı olur 3.
- Ekipman temizliği ve hazırlığı 3. Kullanılması gereken tıbbi cihazları ve ekipmanları sterilize eder ve yerleştirir 3.
- Taşıma ve aktarım 3. Hastaların yatak veya tekerlekli sandalye ile birimlere taşınmasını sağlar 3.
- Hasta bilgilendirmesi 3. Hastaları temel işlemler hakkında bilgilendirir ve rehberlik eder 3.
- Takip ve gözlem 3. Tedavi planlarının uygulanmasını destekler ve gelişmeleri sağlık ekibine bildirir 3.
- Dijital sistem kullanımı 3. Hasta bilgilerini sisteme girme yetkisine sahiptir 3.
- Sağlık personeline destek 3. Doktor ve hemşirelerin yönlendirmeleri doğrultusunda gerekli işlemleri yürütür 3.
Klinik destek elemanının görev ve yetkileri, çalıştıkları sağlık kurumuna ve pozisyonlarına bağlı olarak değişiklik gösterebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: