Buradasın
Personel destek hizmeti nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel destek hizmeti, işletmelerin çalışanlarına yönelik çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak ve iş gücünün verimliliğini artırmak için sunulan hizmetlerdir 24.
Bu hizmetler, işe alım sürecinden işten ayrılma sürecine kadar personel yönetimi süreçlerini kapsar 24.
Personel destek hizmetlerinin kapsadığı bazı alanlar:
- İşe alım süreci 24. Uzman kişiler, iş tanımları oluşturma, ilan yayınlama, başvuruları değerlendirme, mülakatlar düzenleme ve referans kontrolleri gibi adımları yönetir 24.
- Özlük ve bordro yönetimi 25. Çalışanların özlük dosyalarının oluşturulması ve bordroların hazırlanması gibi süreçler yönetilir 25.
- Eğitim ve gelişim 24. Çalışanların yeteneklerini geliştirmesi ve işlerinde daha etkili olmaları için eğitim ve gelişim programları planlanır ve uygulanır 24.
- Performans değerlendirme 4. Çalışanların performansları değerlendirilir ve gelişim fırsatları sunulur 4.
- İş sağlığı ve güvenliği 4. Bu konularda rehberlik sağlanır 4.
- Kriz yönetimi 4. Kriz iletişimi, psikososyal destek programları ve acil durum eğitimleri gibi hizmetlerle çalışanların güvenliği ve refahı sağlanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: