Buradasın
Yönetimin gözden geçirmesi toplantısında neler yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yönetimin gözden geçirmesi toplantısında aşağıdaki konular ele alınır:
- Önceki toplantı kararlarının değerlendirilmesi: Bir önceki toplantıda alınan kararların ne ölçüde yerine getirildiğinin gözden geçirilmesi 13.
- Müşteri geri bildirimleri ve memnuniyeti: Müşteri şikayetleri, geri bildirimler ve müşteri memnuniyeti raporlarının değerlendirilmesi 12.
- İç ve dış tetkik sonuçları: İç tetkik ve üçüncü taraf tetkiklerin bulgularının ve uygunsuzlukların tartışılması 12.
- Uygunsuzluklar ve düzeltici faaliyetler: Tespit edilen uygunsuzluklar ve bu uygunsuzlukları gidermek için yapılan faaliyetlerin gözden geçirilmesi 12.
- Süreç performansı: İşletme süreçlerinin performansının ve üretilen ürün veya sunulan hizmetlerin kalite standartlarına uygunluğunun değerlendirilmesi 13.
- Kaynak ihtiyaçları: Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürdürmek için gereken insan kaynağı, altyapı, teknoloji ve eğitim ihtiyaçlarının gözden geçirilmesi 12.
- Riskler ve fırsatlar: Kalite yönetim sistemi açısından ortaya çıkan potansiyel risklerin ve fırsatların değerlendirilmesi 12.
- Kalite politikası ve hedefleri: Mevcut kalite politikası ve belirlenen kalite hedeflerinin geçerliliği ve yeterliliğinin incelenmesi 13.
- İyileştirme önerileri: Toplantı sırasında iyileştirme fırsatlarının tartışılması ve aksiyonların belirlenmesi 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: