Buradasın
İK ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnsan Kaynakları (İK) departmanı, bir şirketin çalışanlarıyla ilgili tüm süreçleri yönetir 124. Temel görevleri şunlardır:
- İşe alım ve seçme 124. Uygun adayların bulunması, değerlendirilmesi ve işe alınması 14.
- Oryantasyon ve adaptasyon 14. Yeni çalışanların şirkete alışmasını sağlayacak programların düzenlenmesi 14.
- Performans yönetimi 135. Çalışanların performansının izlenmesi ve değerlendirilmesi 15.
- Eğitim ve gelişim 235. Çalışanların becerilerini geliştirecek eğitimlerin planlanması ve uygulanması 25.
- Çalışan ilişkileri 34. Çalışanlar arasındaki çatışmaların çözülmesi ve adil bir çalışma ortamının sağlanması 34.
- Yasal uyum 24. İş hukuku ve ilgili yönetmeliklere uyumun sağlanması 24.
- Maaş ve sosyal haklar 24. Maaş hesaplamalarının yapılması, bordro işlemlerinin yürütülmesi ve sosyal hakların yönetimi 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: