Buradasın
Abonelik yönetiminde hangi süreçler yer alır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Abonelik yönetiminde yer alan bazı süreçler şunlardır:
- Müşteri ilişkileri yönetimi 1. Abonelik oluşturma, değiştirme veya iptal etme işlemlerinin takibi 1.
- Sipariş karşılama 1. Tüm abonelik değişikliklerinin ERP sistemlerine doğru şekilde yansıtılması 1.
- Gelir tahakkuku 1. Öngörülebilir aralıklarla gelir elde edilmesi 1.
- Maliyet kontrolü 45. Toplam maliyetleri takip ederek bütçeyi aşmamak için denge kurma 45.
- Ödeme takibi 4. Ödeme tarihlerini ve miktarları tek bir yerden yönetme 4.
- Gereksiz harcamaların önlenmesi 4. Kullanılmayan aboneliklerden kurtulma 4.
- Performans izleme ve raporlama 5. Aboneliklerin performansını izleme ve raporlar oluşturma 5.
- Yenileme yönetimi 5. Abonelik yenilemelerini takip etme ve zamanında yapma 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: