Buradasın
Abonelik yönetiminde hangi süreçler yer alır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Abonelik yönetiminde yer alan süreçler şunlardır:
- Aboneliklerin Listelenmesi: Sahip olunan tüm aboneliklerin listesinin çıkarılması, ödeme tarihleri ve miktarlarının belirlenmesi 1.
- Ödeme Hatırlatıcıları Oluşturulması: Aboneliklerin otomatik ödemesi yoksa, ödeme tarihlerinin hatırlanması için hatırlatıcılar oluşturulması 1.
- Otomatik Ödeme Talimatı Verilmesi: Aboneliklerde otomatik ödeme özelliği varsa, bunun etkinleştirilmesi 1.
- Aboneliklerin Gözden Geçirilmesi: Ayda bir veya birkaç ayda bir aboneliklerin gözden geçirilmesi, gereksiz olanların iptal edilmesi veya daha uygun fiyatlı alternatiflere geçilmesi 1.
- Abonelik Yönetim Platformlarının Kullanılması: Tüm abonelikleri tek bir yerden görmek ve yönetmek için platformların kullanılması 12.
- Fiyatlandırma ve Faturalandırma: Abonelik planlarının oluşturulması, fatura dönemlerinin belirlenmesi ve faturalandırma süreçlerinin optimize edilmesi 2.
- Raporlama ve Analiz: Abonelik işiyle ilgili verilerin raporlanması ve analiz edilmesi, iş kararlarının bu verilere göre alınması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: