Buradasın
Ekders personel listesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ek ders personel listesi oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Personel Listesi Sayfası: Harcama birimi, "Personel Listesi" sayfasında yetkili olduğu harcama birimine ait tüm personeli görebilir 234.
- Kurum Personel Güncelleme: Bu sayfada işlem yapmadan önce "Kurum Personel Güncelle" işlemi yapılmalıdır 234. Bu işlem, o gün itibarıyla harcama birimine gelen, giden veya kadrolu personelde yapılan değişikliklerin KBS ek ders modülüne yansımasını sağlar 234.
- Ek Ders İşlemleri: Personel Listesi sayfasında kurum dışı personel ekleme, ek ders unvanı belirleme, IBAN ve vergi matrahı değişikliği gibi işlemler yapılabilir 234.
Ek ders hesaplaması yapabilmek için ayrıca İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde mutemet, okullarda ise mutemet yardımcısı yetkisinin tanımlanması gerekmektedir 2.
Ek ders personel listesi oluşturma süreci, kullanılan sisteme ve kuruma göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: