Egzantrik mili arızası ve tak tak vurma sesi vardı. Benzinde çalışmama ve yüksek rölanti sorunları yaşandı. LPG ayarlamaları sonrası araç benzinde de çalışmaz oldu
Bu video, bir elektrikçi tarafından Tofaş Şahin model bir araçta sigorta kutusu değişimi işlemini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda elektrikçi ve bir yardımcısı (Mako) yer almaktadır.. Videoda, çalışmayan bir Tofaş Şahin aracında sigorta kutusunun neden çalışmadığı inceleniyor ve sigorta kutusunun değiştirilmesi adım adım gösteriliyor. Önce aracın çalışmadığı tespit ediliyor, ardından sigorta kutusunun sökülmesi, eski sigorta kutusunun çıkarılması ve yeni sigorta kutusunun takılması detaylı olarak anlatılıyor. Video, yeni sigorta kutusunun takılması sonrası tüm lambaların ve sinyallerin kontrol edilmesiyle sona eriyor.
Bu video, bir kişinin Tofaş Şahin marka aracının marş basmama sorununu nasıl çözdüğünü gösteren bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, kayıncasının da benzer bir sorun yaşadığını belirtiyor.. Videoda, marş basmama sorununun çözümü adım adım gösteriliyor. Önce akü kontrolü yapılıyor, ardından direksiyon altı kontrol ediliyor ve kontak test ediliyor. Sorunun kaynağı flaşörde bulunuyor ve eski bir hurda araçtan alınan flaşör takılarak sorun çözülüyor. Son olarak bantlama ve makaron yapımı gösteriliyor. Video, araç tamirinin tamamlanmasıyla sona eriyor.
1966'da Fiat 124'ün lisanslı versiyonu olarak üretilmeye başlandı. İlk başta parçaları İtalya'dan ithal edildi, zamanla yerli üretim başladı. 1987'de üretimine yeniden başlandı
Oyuncular kendi Tofaş Şahin'lerini modifiye edip tasarlayabiliyor. Gerçekçi ses ve görüntü kalitesiyle drift deneyimi sunuluyor. Direksiyon dahil tüm araç parçaları gerçek Tofaş tasarımına sahip. Serbest sürüş ve park etme modları bulunuyor
Bu videoda Ekrem Kesici, Google'da trend olan "elektrikli Tofaş Şahin fiyatı" araması hakkında bilgiler paylaşıyor.. Video, 2022 yılında elektrikli olarak üretilmesi planlanan Tofaş Şahin'in özellikleri ve fiyat tahminleri üzerine odaklanıyor. Ekrem Kesici, Karar Gazetesi ve Hollanda Dodge'nin haberlerini referans göstererek, aracın 2022 yılı sonunda yollara çıkacağı, Türkiye'nin en ucuz sıfır otomobili olabileceği ve 170 bin TL civarında bir fiyatla satışa sunulabileceği bilgisini aktarıyor. Ayrıca, aracın sportif bir görünüme sahip olacağı, yekpare şase yapısı olacağı ve güncel teknoloji ile donatılacağı belirtiliyor.
Emniyet kemeri uyarısı, ön koltuklarda kemer takılı olmadığında yanar. Hava yastığı arızası, herhangi bir hava yastığında sorun olduğunu gösterir. Çarpışma önleme sistemi, kamera ile yaklaşan araçları tespit eder. ABS ve ESC arızaları, fren sistemlerinde sorun olduğunu belirtir
Bu video, Emrah Eroğlu tarafından sunulan ve Bilal usta, Muhammed ve Kemal Gökmen'in yer aldığı bir araç tamiri eğitim içeriğidir. İstanbul Sancaktepe'den gelen bir müşterinin Tofaş Şahin model aracının tamir süreci gösterilmektedir.. Videoda, aracın alt takımının kontrolü ile başlayarak şanzıman, direksiyon kutusu, yağ kaçağı, hava filtresi, yağ filtresi, sol arka kapı kolu, sağ yan ayna, kalorifer ve havalandırma difüzörü gibi parçaların tamiri adım adım gösterilmektedir. Ayrıca fren hidroliği, direksiyon hidroliği, vites tamir takımı, şarj, şanzıman takozu, debriyaj midesi, krank keçisi ve çeşitli parçaların değişimi detaylı olarak anlatılmaktadır.. Video sonunda tamir edilen parçalar listelenmekte ve müşteri test sürüşünden sonra memnuniyetini belirtmektedir. Toplam tamir ücreti 6900 TL olarak belirtilmektedir.
Bu video, bir otomotiv tamirhanesinde Tofaş Şahin 1994 model aracın motor tamiri sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda Bilal usta ve Erkan usta gibi teknisyenler çalışmaktadır.. Video, Bursa'dan gelen müşterinin gaz yememe şikayetiyle gelen Tofaş Şahin'in motor tamiri sürecini adım adım göstermektedir. Tamir süreci kaput sökme ile başlayıp, motorun çıkarılması, eksantrik milin değiştirilmesi, baskı balatasının değiştirilmesi, motorun temizlenmesi ve montajı ile devam etmektedir. Ayrıca aracın genleşme tankı ve western house hortumu da değiştirilmiştir. Tamir sonrası aracın çalıştırılması ve ince ayar yapılması gösterilmektedir.
Bu video, Uludağ Otomotiv'de Tofaş Şahin model bir aracın bakım sürecini gösteren bir otomotiv içeriğidir. Videoda Bilal Sabah adlı bir personel ve müşteri yer almaktadır.. Videoda, aracın ön takım, şanzıman ve triger sorunları nedeniyle yapılan bakım işlemleri gösterilmektedir. Baskı balası, direksiyon körü rot başı, kilometre dişlisi, triger kayışı, keçiler, bujiler ve oksitlenmiş buji kabloları gibi değişen parçalar tanıtılmaktadır. Ayrıca, triger kayışının yanlış değiştirildiği ve bunun yol açabileceği sorunlar hakkında uyarılar yapılmaktadır. Video, müşterinin Uludağ Otomotiv'i sosyal medya üzerinden tanıdığını ve araç bakımını burada yaptırdığını belirtmesiyle sona ermektedir.
92 model Tofaş Şahin'de motordan ses gelmeye başladı. Araç dizel araç gibi çalışıyor fakat yatak sarmış. Motor yatakları krank miline kadar iniyor
Tofaş Şahin, 1988-2002 yılları arasında üretilen Fiat Mirafiori tabanlı bir modeldir. Türkiye'nin en çok satan otomobil modeli olarak uzun yıllar rekor kırdı. 1988-1995 arası gösterge panelinde hız, benzin ve hararet ibreleri vardı. 1995'ten sonra Şahin S modellerinde devir saati ve hidrolik direksiyon eklendi
Bu video, bir otomobil uzmanının 100-150 bin lira bütçeyle alınabilecek en iyi otomobilleri sıraladığı bir bilgilendirme içeriğidir. Konuşmacı, eski arabalarda deneyimli olduğunu ve birçok modeli kullandığını belirtiyor.. Video, 10. sıradan başlayarak 1. sıraya doğru ilerleyen bir liste formatında sunuluyor. Her otomobil için motor hacmi, beygir gücü, şanzıman tipi, iç mekan özellikleri, yedek parça bulunabilirliği ve kullanım avantajları hakkında detaylı bilgiler veriliyor. Listede Daiwon Nexia, Uno 60, Hyundai Excel, Skoda Favorit, Renault Flash, Doğan ve Tofaş, Ford Taunus, Lada Samara, Renault Spring ve Tofaş Şahin gibi modeller yer alıyor. Konuşmacı, Türkiye şartlarında bu bütçeyle alınabilecek en iyi arabanın Tofaş Şahin olduğunu belirtiyor.
Bu video, bir kişinin 1994 model Tofaş Şahin (131 Şahin) aracını detaylı olarak incelediği ve test sürüşü yaptığı bir araç tanıtım içeriğidir.. Video, aracın dış görünümünün incelenmesiyle başlayıp, farlar, jantlar, stoplar ve egzoz gibi dış detayların gösterilmesiyle devam ediyor. Ardından iç mekan incelemesi yapılıyor; kapı üsleri, koltuklar, vites, kalorifer ve ses sistemi gibi iç özellikler detaylı olarak gösteriliyor. Son bölümde ise aracın sürüş deneyimi paylaşılıyor; viraj alma, iniş yapma, fren performansı ve genel sürüş dinamikleri test ediliyor.. Videoda aracın 1.6 motor hacmine sahip olduğu, tüplü olduğu ve benzinli versiyonunun daha iyi performans gösterdiği bilgisi paylaşılmaktadır. Ayrıca aracın konforu, çekiş gücü övülürken, park sensörü olmaması, aynaların göstermemesi ve frenlerin sol tarafta sorun yaşaması gibi dezavantajları da belirtilmektedir.
Bu video, Bursa'dan gelen bir müşterinin 1997 model Tofaş Şahin aracının tamir sürecini gösteren bir otomotiv eğitim içeriğidir. Videoda ustalar ve Muhammed adında bir kişi çalışmaktadır.. Video, müşterinin alt takım kontrolü, egzoz kontrolü ve hortumlar kontrolü isteklerini karşılamak amacıyla hazırlanmıştır. Tamir süreci, direksiyon kutusu değişimi, motor kulağı değişimi, rotilli kolların değiştirilmesi, karter temizliği ve egzoz manifoldunun contasının değiştirilmesi gibi adımları içermektedir. Ayrıca aracın 81.900 kilometrede olduğu ve yağ kartının güncellendiği belirtilmektedir.
Bu video, bir otomotiv tamirhanesinde 1998 model Tofaş Şahin 1.6 motorlu bir aracın tamir ve bakım sürecini gösteren eğitim içeriğidir. Bursa'dan gelen müşterinin isteği üzerine yapılan tamir işlemleri adım adım gösterilmektedir.. Video, aracın çeşitli sorunlarının (yağ kaçağı, termostat sorunu, su tapası değişimi, direksiyon kutusu sorunları, şanzıman kulağı kırılması) tespitiyle başlayıp, iki günlük bir süreçte tamir işlemlerini göstermektedir. İlk gün şanzıman, baskı balatası, termostat, su tapası, arka krank keçesi ve direksiyon kutusu kep lastikleri değiştirilirken, ikinci gün bu parçaların takılması ve şanzımanın temizliği yapılmaktadır.. Videoda ayrıca triger kontrolü, kayışların, krank keçelerinin, eksantrik keçelerinin ve V kayışının değiştirilmesi, rotilli kol (sol salıncak) ve benzin otomatiğinin değiştirilmesi, frenlerin kontrolü, yağ müşürü değişimi, genleşme tankı takılması ve antifiriz doldurulması gibi işlemler de gösterilmektedir. Tamir süreci, aracın muayeneye hazırlanması için gerekli tüm işlemlerin tamamlanmasıyla sona ermektedir.
Bu video, Süleyman ve arkadaşı Sumak'ın 2001 model Tofaş Şahin arabasını satın alıp inceledikleri bir araç tanıtım içeriğidir. Süleyman, eski öğretmen olduğunu belirtirken, Sumak da "komando" olarak anılmaktadır.. Videoda, 100 bin TL'ye satın alınan 2001 model 1.60 enjeksiyonlu direk direksiyonlu Tofaş Şahin'in detaylı incelemesi yapılmaktadır. Önce aracın dış görünümü, ardından iç mekanı, motoru ve sürüş özellikleri incelenmektedir. Araç, yeni model olduğu için soldan alttan depo (bagaj) özelliği, 10 numara egzoz, 5 kol jant, yeni boyalı dış görünüm ve hidrolik direksiyon gibi özelliklere sahiptir. Video, aracın yıkanması, test sürüşü ve son olarak evin önüne konulmasıyla sona ermektedir.
Bu video, bir otomotiv tamir atölyesinde Bilal usta ve yardımcısı tarafından gerçekleştirilen 1994 model Tofaş Şahin 1.6 motorlu aracın tamir sürecini gösteren kapsamlı bir eğitim içeriğidir.. Video, aracın alt takım kontrolüyle başlayıp, motor indirme, rektefiye etme ve yeniden montaj sürecini üç ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde aracın sorunları tespit edilirken, ikinci bölümde motorun sökülmesi, değişmesi gereken parçaların tespiti ve rektefiye edilmesi gösterilirken, son bölümde motorun araca montajı, şanzıman ayarlanması ve test sürüşü gerçekleştirilir.. Videoda yatak sesi, yağ hava hortumundan duman atma, fren hidrolinin tutmaması gibi sorunların çözümü için sağ rotil, fren kliper kızakları, direksiyon körü, tekerlek bilyaları, motor kulağı, marş motoru, hava filtresi, benzin hortumları, egzoz bağlantıları, kalorifer sistemi ve baskı balatası gibi parçaların kontrolü ve tamiri detaylı olarak anlatılmaktadır. Ayrıca 16.000 km'de yapılan motor rektefiye ve triger değişimi de videoda yer almaktadır.
Bu video, bir oyun içeriği olup, sunucu Tofaş Kartal ve Tofaş Şahin modellerini karşılaştırıyor.. Videoda önce iki aracın dış görünümü inceleniyor; Kartal'ın bodykit'i olmadığı, Şahin'in ise çeşitli spoiler ve body kit'leri olduğu belirtiliyor. Ardından motor özellikleri karşılaştırılıyor; Kartal'ın motoru 400 bin'e kadar, Şahin'in ise 100 bin'e kadar takılabiliyor. Son olarak hız testi yapılıyor ve her iki araç da 380 km/s hızını gösteriyor. Test sonucunda sunucu kazanıyor.
Bu video, bir oyun rehberi formatında olup, içerik üreticisi Euro Truck Simulator 2 oyununa Tofaş modunun nasıl kurulacağını adım adım göstermektedir.. Videoda Tofaş modunun indirme ve kurulum süreci detaylı olarak anlatılmaktadır. İçerik üreticisi önce modun indirme linkini gösteriyor, ardından indirilen dosyanın nasıl kopyalanacağını ve oyun klasörüne nasıl yerleştirileceğini açıklıyor. Son olarak modun nasıl aktif edileceğini ve oyun içinde nasıl kullanılacağını gösteriyor. Video, modun kurulumunu tamamladıktan sonra Şahin model Tofaş'ın oyun içinde nasıl göründüğünü ve sürüş deneyimini göstererek sona eriyor.