MNG Kargo'da "MNH hasarlı kargo" ifadesinin ne anlama geldiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, MNG Kargo'nun hasarlı kargolar için uyguladığı bazı prosedürler şunlardır: Hasarlı kargolarda tazminat talebi, kargonun göndericisi veya alıcısı tarafından yapılabilir. Hasarlı olduğu iddia edilen kargo, "sorumluluk belgesi" ile taşınmışsa tazminat talebi kabul edilmez. İçeriğinde birden fazla ürün olan kargolarda, sadece hasarlı kısımlar için tazminat talep edilebilir. Tam tazminat ödemesi yapılan hasarlı kargolarda, müşteri ürünü MNG Kargo'ya geri vermek zorundadır. Hasarlı kargo durumunda, teslimat sırasında hasarın tespit edilip kargo görevlisine tutanak tutturulması ve ardından MNG Kargo müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.