• Buradasın

    e-Devlet

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Fahiş fiyat artışı WhatsApp'a nasıl şikayet edilir?

    Fahiş fiyat artışını WhatsApp üzerinden doğrudan şikayet etmek mümkün değildir. Ancak, bu tür şikayetleri iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. e-Devlet: Ticaret Bakanlığı'nın "Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi" formunu doldurarak e-Devlet üzerinden şikayette bulunabilirsiniz. 2. ALO 175: Tüketici Danışma Hattı'nı arayarak şikayetlerinizi bildirebilirsiniz. 3. CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla da fahiş fiyat artışları ile ilgili şikayetlerinizi iletebilirsiniz. 4. Reklam Kurulu: İnternet üzerindeki fahiş fiyatlı satışlar için Reklam Kurulu'na başvurabilirsiniz.

    İstanbul Üniversitesi'ne giriş için hangi site?

    İstanbul Üniversitesi'ne giriş için iki farklı site kullanılabilir: 1. giris.istanbul.edu.tr: Bu site, İstanbul Üniversitesi Bilgi Sistemleri giriş portalıdır ve üniversite personeli ve öğrencileri için güvenli erişim sağlar. 2. turkiye.gov.tr/istanbul-universitesi: Bu site, e-Devlet Kapısı üzerinden İstanbul Üniversitesi'ne ait hizmetlere erişim sağlar.

    YKS e-devlet sıfırlama nasıl yapılır?

    YKS için e-Devlet üzerinden ÖSYM AİS şifresini sıfırlamak şu şekilde yapılabilir: 1. ÖSYM Aday İşlemleri Sistemi'ne (https://ais.osym.gov.tr) giriş yapılır. 2. T.C. kimlik numarası ve güvenlik kodu ilgili alanlara yazılır. 3. Şifre oluşturulurken belirlenen güvenlik sorusunun cevabı doğru bir şekilde girilir. 4. Tüm bilgiler eksiksiz girildiğinde, sistem yeni bir şifre oluşturma imkanı sunar. Eğer güvenlik sorusu unutulmuşsa veya sistem üzerinden şifre sıfırlanamıyorsa, en yakın ÖSYM Başvuru Merkezi'ne nüfus cüzdanı ile gidilerek yeni bir şifre alınabilir. e-Devlet şifresi ile ÖSYM AİS'e kayıt olan adaylar, bir başvuru merkezine gitmeden tüm işlemleri çevrimiçi olarak gerçekleştirebilir.

    Yetenek kapısı iş başvurusu nasıl yapılır e-devlet?

    Yetenek Kapısı iş başvurusu yapmak için e-Devlet kullanılmamaktadır. Yetenek Kapısı'na başvuru yapmak için yetenekkapisi.org internet adresi üzerinden kayıt olmak gerekmektedir. Yetenek Kapısı'na kayıt ve başvuru adımları: 1. yetenekkapisi.org adresine girip "Kayıt Ol" butonuna tıklayın. 2. E-posta adresinize gelen aktivasyon linkine tıklayarak hesabınızı aktifleştirin. 3. Profilinizi oluşturarak sertifika, eğitim katılım belgesi ve portfolyo gibi belgeleri "dokümanlar" bölümüne ekleyin. 4. İş/staj ilanları, etkinlikler, kariyer fuarları ve kariyer danışmanlığı gibi fırsatlardan yararlanmak için e-posta ve kısa mesaj ayarlarınızı açık tutun.

    313 ada 1 parsel TOKİ devri nasıl yapılır?

    313 ada 1 parsel TOKİ devri hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, TOKİ konutlarının devri genel olarak şu şekilde yapılır: 1. TOKİ'ye Başvuru: Devir yapmak isteyen kişi, öncelikle TOKİ'ye başvurmalıdır. 2. Sözleşme ve Borç Durumunun İncelenmesi: TOKİ, devir yapılacak konutun borç durumunu inceler ve proje şartlarına uygunluğunu değerlendirir. 3. Noter Onaylı İşlem: TOKİ'nin onayının ardından noter huzurunda devir işlemi tamamlanır. TOKİ konutlarında devir işlemleri, genellikle tapu devrinden sonra ve TOKİ'nin belirlediği süre ve koşullar çerçevesinde yapılabilir. Devir işlemleri için TOKİ’nin ilgili birimlerine başvurarak detaylı bilgi almak ve işlemleri başlatmak önemlidir.

    Emekli promosyonu e-devlette görünür mü?

    Emekli promosyonu e-Devlet'te doğrudan görünmez, çünkü e-Devlet üzerinden promosyon sorgulama hizmeti sunulmamaktadır. e-Devlet üzerinden banka promosyon başvurusu yapılabilir.

    Bilge gümrük platformu nedir?

    BİLGE Gümrük Platformu, eşyanın gümrük sahasına girişinden çıkışına kadar tüm gümrük işlemlerinin gerçek zamanlı olarak bilgisayar ortamında yürütülmesini sağlayan bir yazılım ve sistemdir. Bu platform, daha etkin ve kullanıcı dostu bir şekilde elektronik gümrük işlemlerinin yürütülmesini hedefler.

    E donatımda donatım talebi nasıl yapılır?

    e-Donatım İzleme Modülü'nde donatım talebi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Modüle giriş yapılır. 2. Donatım malzemesi eklemek istenen atölye veya laboratuvar, ilgili açılır listeden seçilir. 3. Donatım malzemesi listesinden ilgili atölyede bulunan malzemelerin adet bilgisi ilgili alana yazılır. 4. Donatım malzemesiyle ilgili bir yetersizlik veya uygunsuzluk varsa "Uygun mu?" bölümünden "Hayır" seçeneği işaretlenir. 5. "Kaydet" butonuna tıklanarak kayıt tamamlanır. Donatım talebi işlemleri, ilgili "Alan Şefleri" tarafından yapılır, ardından "Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi" tarafından kontrol edilir ve son olarak "Harcama Yetkilisi" tarafından onaylanır. Modülde veri girişleri, her yıl 01-31 Aralık tarihleri arasında yapılır ve sistem 31 Aralık tarihi itibariyle kapatılır.

    İnsan kaynakları maaş bordrosuna nereden bakılır?

    Maaş bordrosuna bakılabilecek yerler, çalışılan kuruma göre değişiklik gösterir: Kamu sektöründe çalışanlar, maaş bordrolarını e-Devlet üzerinden görüntüleyebilir. Özel sektörde çalışanlar, maaş bordrolarını işverenin insan kaynakları veya muhasebe departmanından talep edebilir. Ayrıca, maaş bordrosu işyerinin dijital platformlarında da bulunabilir. Eğer bordro bilgilerine erişimde sorun yaşanıyorsa, iş yerinin insan kaynakları departmanıyla iletişime geçilmesi önerilir.

    Milli Levha PDF nasıl indirilir?

    Milli Levha PDF'sini indirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. EBA platformuna öğretmen girişi yapın. 2. Sol taraftaki sekmelerden "Kitaplar" sekmesine tıklayın. 3. Açılan ekranda "Ders Kitapları" sekmesine tıklayın. 4. Okul öncesi, ilkokul, ortaokul veya lise seçeneklerinden okul seviyenizi seçin. 5. Ardından sınıf ve ders seçimi yapın. 6. Seçtiğiniz derse ait ders kitapları listelenecektir. 7. "İndir" yazısına tıklayarak MEB ders kitaplarını PDF formatında indirebilirsiniz. Ayrıca, e-Devlet üzerinden de vergi levhasını PDF olarak indirebilirsiniz. Bunun için: 1. E-Devlet'e giriş yapın. 2. Arama çubuğuna "Vergi Levhası" yazın ve aratın. 3. Ardından "Vergi Levhası Sorgulama" seçeneğine tıklayın. 4. Karşınıza çıkan ekranda vergi levhanızı görüntüleyebilir ve indirebilirsiniz.

    Aile hekimim MHRS ve e-nabız farklı görünüyor ne yapmalıyım?

    Aile hekiminizin MHRS ve e-Nabız'da farklı görünmesi durumunda, aşağıdaki adımlar izlenebilir: Aile hekimliğine başvuru: Aile hekimliğine gidilerek, e-Nabız'da görünen aile hekiminin doğru kişi olduğu doğrulanabilir. e-Nabız üzerinden güncelleme: e-Nabız üzerinden aile hekimi değiştirme işlemi yapılabilir. MHRS desteği: MHRS'den randevu almak için ALO 182 Çağrı Merkezi aranarak destek alınabilir. Eğer sorun devam ederse, mhrsyardim@saglik.gov.tr adresine e-posta göndererek MHRS desteği talep edilebilir.

    Mikro ve emikro aynı mı?

    Mikro ve e-Mikro aynı değildir, ancak e-Mikro, Mikro Yazılım'ın bir hizmet markasıdır. Mikro Yazılım, e-fatura, e-defter ve e-arşiv gibi e-Devlet uyumlu hizmetlerini e-Mikro adı ile markalaştırmış ve bu hizmetleri www.emikro.com.tr sitesinden firmaların hizmetine sunmuştur.

    Arı akıllı kart ne işe yarar?

    "Arı akıllı kart" hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak akıllı kartların bazı işlevleri şunlardır: Kimlik doğrulama. Elektronik işlemler. Veri saklama ve işleme. Mobil kullanım. Akıllı kartlar, bankacılık, telekomünikasyon, ulaşım, sağlık ve kimlik güvenliği gibi alanlarda kullanılır.

    İskoop'a nasıl giriş yapılır?

    İstanbul Eczacılar Kooperatifi'ne (İSKOOP) giriş yapmak için iletisim@iskoop.org adresine e-posta ile veya (0212) 454 77 77 numaralı telefon üzerinden iletişime geçilmesi gerekmektedir. İSKOOP'un e-şube sistemine giriş için ise esube.iskoop.org adresi kullanılabilir.

    Mali müşavire ait bilgiler nerede yazar?

    Mali müşavire ait bilgiler, Türkiye Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği (TÜRMOB) tarafından verilen Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Ruhsatı veya Yeminli Mali Müşavirlik Ruhsatı üzerinde yazar. Ayrıca, e-Devlet üzerinden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası ile de mali müşavir sorgulama yapılabilir.

    Bölge adliye mahkemesi dosya sorgulama nasıl yapılır?

    Bölge adliye mahkemesi dosya sorgulama için iki ana platform kullanılabilir: 1. e-Devlet Kapısı: turkiye.gov.tr adresine gidilir ve e-Devlet şifresi, mobil imza veya elektronik imza ile giriş yapılır. Ana sayfadaki arama çubuğuna "Dava Sorgulama" yazılır ve "Adalet Bakanlığı" tarafından sunulan "Dava Dosyası Sorgulama" hizmeti seçilir. Dava türü (hukuk, ceza, idari, Danıştay veya icra) seçilir ve T.C. kimlik numarası ile istenen diğer bilgiler girilir. Sorgulama sonucunda, adınıza açılmış veya taraf olduğunuz davaların listesi görülür. 2. UYAP Vatandaş Portalı: vatandas.uyap.gov.tr adresine gidilir ve e-Devlet hesabı ile giriş yapılır. "Sorgulama İşlemleri" menüsünden "Dava Dosyası Sorgulama" seçeneği seçilir ve T.C. kimlik numarası girilir. Dava dosyasına ait dilekçeler, tutanaklar ve kararlar gibi belgelere ulaşılabilir. Bu işlemler, dosyanın istinaf incelemesi yapılacak Bölge Adliye Mahkemesine ulaşmış ve dosya numarası almış olması durumunda yapılabilir.

    SGK ifade tutanağı nasıl alınır?

    SGK ifade tutanağı, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) il veya ilçe müdürlüklerinden temin edilebilir. Bunun için: 1. T.C. kimlik kartınızla en yakın SGK müdürlüğüne gidin. 2. Hizmet dökümü talep ettiğinizi belirtin. 3. Görevli memur tarafından SGK sisteminden alınan çıktıyı teslim alın. Ayrıca, e-Devlet üzerinden de SGK hizmet dökümü ve dolayısıyla ifade tutanağına erişim sağlanabilir.

    Bizim Servis bordro nasıl alınır?

    Bizim Servis bordrosu almak için aşağıdaki yöntemlerden biri kullanılabilir: 1. İşveren Tarafından Verilen Bordrolar: Çoğu işveren, çalışanlarına maaş bordrosunu aylık olarak basılı veya dijital ortamda sağlar. 2. e-Devlet Üzerinden Sorgulama: Kamu çalışanları ve bazı özel sektör çalışanları, e-Devlet sistemi üzerinden maaş bordrosu sorgulayabilir. 3. Muhasebe veya İnsan Kaynakları Departmanı: Özel sektörde çalışanlar, maaş bordrosunu iş yerindeki muhasebe veya insan kaynakları departmanından talep edebilirler.

    Anadolu üniversitesi e sertifika kaç günde onaylanır?

    Anadolu Üniversitesi e-Sertifika programlarının onay süresi genellikle birkaç iş günü içinde tamamlanır. Ancak, tam süre, başvuru yoğunluğu ve diğer faktörlere bağlı olarak değişebilir. 2025 Yaz dönemi için, başvuruların 02.06.2025 – 29.06.2025 tarihleri arasında yapıldığı ve derslerin 7 Temmuz 2025'te başladığı göz önüne alındığında, onay sürecinin başvuruların ardından birkaç gün içinde tamamlanması beklenir. Daha fazla bilgi için Anadolu Üniversitesi'nin resmi e-Sertifika web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    Demiroğlu Bilim Üniversitesi obs nasıl girilir?

    Demiroğlu Bilim Üniversitesi'nin OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi)'ne giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Kapısı üzerinden giriş yapmak için: - obs.demiroglu.bilim.edu.tr adresine gidin. - "Giriş" butonuna tıklayın ve e-Devlet şifrenizle doğrulama yapın. 2. Alternatif yöntem: - uos.demiroglu.bilim.edu.tr adresine gidin. - Öğrenci numaranızı ve TC kimlik numaranızın ilk 6 hanesini girerek e-posta hesabınızı oluşturun. - E-posta adresinize giriş yaparak şifrenizi sıfırlayın ve OBS'ye erişim sağlayın.