Buradasın
Aile hekimim MHRS ve e-nabız farklı görünüyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Aile hekiminizin MHRS ve e-Nabız'da farklı görünmesi durumunda, aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Aile hekimliğine başvuru: Aile hekimliğine gidilerek, e-Nabız'da görünen aile hekiminin doğru kişi olduğu doğrulanabilir 2.
- e-Nabız üzerinden güncelleme: e-Nabız üzerinden aile hekimi değiştirme işlemi yapılabilir 4. Bunun için e-Nabız veya e-Devlet hesabı ile giriş yapılıp, "Aile Hekimini Değiştir" seçeneği takip edilmelidir 4.
- MHRS desteği: MHRS'den randevu almak için ALO 182 Çağrı Merkezi aranarak destek alınabilir 3.
Eğer sorun devam ederse, mhrsyardim@saglik.gov.tr adresine e-posta göndererek MHRS desteği talep edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: