Buradasın
Personel çalışma saatleri nasıl takip edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel çalışma saatlerini takip etmek için çeşitli yöntemler ve sistemler kullanılabilir:
- Manuel Takip: Çalışanların giriş-çıkış saatlerini elle kaydetmek veya Excel gibi elektronik tablo programları kullanmak 23. Ancak bu yöntem hataya açık ve zaman alıcı olabilir.
- Kartlı Geçiş Sistemleri: Çalışanlara özel kartlar verilerek, bu kartların turnike veya okuyucu cihazlara okutulmasıyla giriş-çıkış saatleri kaydedilir 14.
- Biyometrik Doğrulama Sistemleri: Parmak izi veya yüz tanıma gibi biyometrik verilerle çalışanların varlığı doğrulanır ve bu veriler yazılımlarla entegre edilerek raporlar oluşturulur 14.
- Mobil ve Bulut Tabanlı Sistemler: Çalışanlar, mobil uygulamalar aracılığıyla çalışma saatlerini kaydeder ve yöneticiler bu verileri mesai takip programı üzerinden anlık olarak takip edebilir 12.
- Puantaj Yazılımları: Çalışanların mesai saatlerini, izin günlerini ve fazla mesailerini otomatik olarak hesaplayan yazılımlar kullanılır 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: