Buradasın
Personel devam kontrol sistemi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS), çalışanların işe giriş ve çıkış saatlerini kaydeden, raporlayan ve analiz eden teknolojik bir sistemdir 13.
PDKS'nin temel işlevleri:
- Zaman yönetimi 4. İşe giriş-çıkış saatlerinin otomatik kaydedilmesi sayesinde zaman yönetimi kolaylaşır 4.
- Maliyet tasarrufu 3. İşgücü maliyetlerinin optimizasyonu ile maliyetlerde tasarruf sağlanır 3.
- Verimlilik artışı 3. Çalışma süreçlerinin düzenlenmesi ve izlenmesi ile verimlilik artar 3.
- Hata azaltma 3. Manuel kayıtlarda oluşabilecek hatalar minimize edilir 3.
- Yasal uyumluluk 3. Yasal mevzuatlara uyum kolaylaşır 3.
PDKS'nin kullanıldığı alanlar:
- üretim sektörü 3;
- perakende ve mağazacılık 3;
- eğitim kurumları 3;
- sağlık hizmetleri 3;
- lojistik ve kargo şirketleri 4;
- çağrı merkezleri 4.
PDKS, genellikle biyometrik tanıma (parmak izi, yüz tanıma), kart okuyucu, NFC ve RFID kartları gibi teknolojileri kullanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: