Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de personel takibi yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Yeni bir Excel dosyası oluşturun 13.
- Çalışan bilgilerini girin 13. Her çalışan için ad, soyad, TC kimlik numarası, doğum tarihi, cinsiyet, iletişim bilgileri gibi genel bilgileri ekleyin 3.
- Takvim veya tarih sütunu ekleyin 1. Bir sütunu sadece tarihleri takip etmek için kullanın 1.
- Puantaj bilgilerini ekleyin 1. Her günün yanına giriş - çıkış saati, öğle arası gibi puantaj bilgilerini ekleyin 1.
- Formül ve hesaplamaları ekleyin 1. Çalışma sürelerini, fazla mesaiyi veya izin günlerini takip etmenizi kolaylaştıracak formüller ekleyin 1.
- Toplamları hesaplayın 1. Haftalık veya aylık toplamları hesaplamak için formüller ekleyin 1.
- Dosyayı güncel tutun 1. Puantaj takibini düzenli olarak yapın, her yeni gün veya hafta sonunda ilgili bilgileri ekleyerek dosyanızı güncel tutun 1.
- Yedekleyin 1. Dosyanızı düzenli olarak yedekleyin, böylece veri kaybı durumunda problem yaşamayın 1.
Ayrıca, Kolay İK gibi özel yazılımlar kullanarak da personel takibi yapabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: