Buradasın
Kamu kurum ve kuruluşlarında görevde yükselme ve unvan değişikliği esasları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu kurum ve kuruluşlarında görevde yükselme ve unvan değişikliği esasları şu şekildedir:
- Öğrenim Düzeyi: Görevde yükselme ve unvan değişikliği için gerekli öğrenim düzeyleri şu şekildedir:
- Hizmet Süresi: Görevde yükselme için kurumların kendi yönetmeliklerinde belirlediği süre kadar alt görevlerde çalışmış olmak şarttır 13.
- Sicil ve Disiplin: Son sicil notunun olumlu ve son üç yıllık sicil notu ortalamasının 70 puandan aşağı olmaması şartı aranır 1.
- Görevde Yükselme Eğitimi: Görevde yükselme sınavına katılabilmek için en az 75 saatlik bir eğitime katılmak gereklidir 1.
- Sınav Şartı: Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavları yazılı olarak yapılır ve bu sınavlarda başarılı olmak şarttır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: