EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı tarafından sağlık çalışanları ve kuruluşlarının iş ve işlemlerinin elektronik ortamda tek çatı altında toplanması için geliştirilen bir sistemdir. EKİP sisteminin bazı özellikleri: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği, emeklilik, özlük, maaş gibi işlemleri yürütmek; Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma sürecini takip etmek; Hekim kadroları, çalışan hekim bilgileri ve personel ayrılış-başlayış işlemlerini kaydetmek; Sağlık kuruluşu mahal listeleri, donanımları ve denetim işlemlerini kontrol etmek; Sosyal ağ ortamı sunarak takvim, metin, fotoğraf veya video halinde ileti paylaşımı, interaktif eğitim ve sesli/görüntülü görüşme gibi imkanlar sağlamak. Uygulamaya giriş, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve bakanlıkça diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları için kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifresiyle mümkündür.