Buradasın
Belediye görevde yükselme başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediye görevde yükselme başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Duyurunun Takip Edilmesi: Görevde yükselme ilanları her yılın 15 Ocak tarihine kadar yayımlanır 12. İlanlar, ilgili yerel yönetimin resmi internet sitesinde duyurulur 2.
- Başvuru Şartlarının İncelenmesi: İlanda belirtilen genel ve özel şartları taşımak gereklidir 12. Bu şartlar arasında en az bir yıl yerel yönetimde çalışmış olmak ve görevde yükselme sınavında başarılı olmak yer alır 12.
- Başvuru Yapılması: Başvurular, ilan edilen kadrolardan sadece biri için, 1 Şubat tarihine kadar ilgili yerel yönetimin personel işlerinden sorumlu birimine yapılır 12. Başvurular, elektronik ortamda da yapılabilir 12.
- İtiraz Süreci: Başvuru listesine itirazlar, ilan tarihinden itibaren beş iş günü içinde ilgili birime yapılabilir ve beş iş günü içinde sonuçlandırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: