Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Home office iş sözleşmesi, aşağıdaki unsurları içermelidir:
- İşin Tanımı ve Yapılma Şekli: İşin niteliği, görevleri ve çalışma saatleri belirtilmelidir 25.
- Çalışma Yeri: Çalışanın işlerini gerçekleştireceği yer (genellikle ev) açıkça ifade edilmelidir 13.
- Kullanılacak Ekipmanlar: İşveren tarafından sağlanacak bilgisayar, internet gibi araçlar ve bunların kullanım koşulları belirtilmelidir 13.
- Masraflar: Çalışanın iş için yaptığı internet, elektrik gibi giderlerin karşılanmasına ilişkin düzenlemeler yer almalıdır 1.
- Gizlilik ve Veri Koruma: Çalışanın eriştiği işveren bilgilerini koruma yükümlülüğü ve işverenin çalışanın özel hayatını ihlal etmeme taahhüdü belirtilmelidir 1.
- İş Sağlığı ve Güvenliği: Çalışma alanının güvenli ve ergonomik olması için alınacak tedbirler düzenlenmelidir 1.
- Performans ve Denetim: İşverenin çalışanın performansını denetleme hakkı ve bu denetimin çalışanın özel hayatını ihlal etmemesi gerektiği belirtilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: